...............................................................

...............................................................
...............................................................

2014. május 30., péntek

ET + 8

Akár azt a címet is adhattam volna, hogy "Amikor a hit elveszik", de hát tartsuk a számlálós hagyományt.

Hogy miért is veszett el a hitem? Nem, nem jött meg, annyira nem gáz a helyzet. De azt hiszem szinte mindenki, aki babára vágyik, és várt valaha, ismeri azt az érzést, amikor keresgéljük a jeleket, a tüneteket, még ha nem is akarjuk, kapaszkodunk az apróságokba, aztán ha valamelyik apróság (netán több is) kiesik, akkor kétségbe esünk.

 A közérzetem tovább javult, ma reggelre a tegnapi szökőkút-jellegű pisilésnek köszönhetően már szinte teljesen lapos volt a hasam. Ha az asszisztens elmélete a helytálló, akkor viszont ez a javulás, ami valóban az ET + 4-5. napon kezdődött, semmi jót nem jelent... Görcsölés és fájdalom is kevesebb van talán, legalábbis kisebb intenzitással. Viszont az eddigi egyik top-tünetem sajnos "eltűnt", vagy legalábbis mérséklődött. Mára a felfújt lufi cicik bizony eresztésnek indultak... Még mindig nagyok, de már nem annyira. Hacsak nem belőlük is eresztettem le a sok pisiléssel, akkor ez nemigen jelent jót.

Ami pozitív, hogy még mindig nincs pecsételés, pedig már a 26. ciklusnapon vagyok, és 11 nappal az "ovuláció" után. Ilyenkorra már az esetek 90-95 %-ában pecsételek normál ciklusban, így alighanem az Utrogestan teszi a dolgát. Mert most úgy érzem, ez az egyetlen oka...

A mai napból ennyi elég is, holnap este jövök ismét, remélem jobb hangulatban, vagy jobb hírekkel.

2 megjegyzés:

  1. Adri, én akárhányszor használtam Utro-t, mindig pecsételtem a nemvárt előtt 2-3-4 nappal. Ismerek olyat, akinek megjött használata közben... Most nem emlékszem írtad-e mennyit használsz, lehet jóval többet, de tudod, bármi lehetséges. A BMCben nem igazán tanácsolják, hogy teszteljenek otthon mert többször volt már náluk az az eset, hogy negatív terhességi teszt, de a vérvételkor magas hcg... és baba lett... vagy fordítva is előfordult már.... Nem tudom mit mondjak, tényleg, bármi lehetséges, még ne add fel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Katus! Ez mindenképp bíztató, mert mi ketten hasonló módon szoktunk napokig pecsételni a menzeszek előtt. Nálam most még nincs pecsételés, a 13. dpo-n sem. 3 x 2 Utro-t használok. A tesztet meg úgy tervezem, hogy holnap vagy holnapután reggel elkezdem a pisilőseket csinálni, de csütörtökön, ET + 14-en, amit a transzferkor a lelkemre kötöttek, mint tesztelés idejét, be akarok menni vérvételre, mert én is olvastam-hallottam már mindenféle cifra történetet a pisilős tesztek megbízhatóságáról mindkét irányban. Köszi a bíztatást!

      Törlés