...............................................................

...............................................................
...............................................................

2014. május 25., vasárnap

ET + 3

Beültetés utáni 3. nap.

Nincs mese, ez keményen hiperstimuláció. Plusz ahogy most érzem, nulla esély, hogy ebből terhesség legyen...

A napom "remekül" kezdődött: tegnap éjfél körül el kellett mennem újra wc-re, amitől mint a rosszabb mesikkor: meglehetősen begörcsöltem. Komplett rövidprogramot kaptam: rosszullét, hányinger, ájulás-érzés, még a víz is kivert. És ezúttal egy jó 15 percig tartott. Bevenni természetesen semmit nem vettem be, a hálóban a nyitott erkélyajtónál hátaztam le az ágyra felhúzott térdekkel, a póz és a friss éjszakai levegő végül megtette hatását.

Ma pedig egész nap rosszul voltam: egyhelyben megállni képtelen voltam, folyton mocorognom, legalább egyik lábamról a másikra  állni kellett, különben összeestem volna. :(
Igyekeztem mozogni is, voltunk délelőtt bevásárolni ( a bolt kb. 30 méterre van a háztól), aztán pedig főztem egy tejfölös bablevest. Ez az egyik leggyorsabban elkészíthető kaja, de a végére már ezt sem bírtam, el kellett mennem lefeküdni.
Délután már feküdtem és szunyáltam, ez jót is tett. Vicces, mert úgy fest a terhelést nem bírom, a víz miatt viszont mozogni is kellene... 
A vízzel sem állok jól, habár ma mintha végre elkezdett volna javulni az arány: már-már annyit psilitem, mint ittam eddig.
A hasamat viszont továbbra is érzem, így holnap tutira telefonálok a dokinak, hogy tudjon a dologról.

És ma eljutottam odáig, hogy kiszámoltam: nem sok esélyem van arra, hogy ebből terhesség legyen. És itt nem az átlagos 1 embriós lombik-statisztikára gondolok, hanem a saját statisztikáimra.
Amik így festenek:

- a ciklus 21. napján vagyok jelenleg, mind vérzés, mind a Gonal-F adássának kezdete alapján
- 3 napos embrió visszaadásánál a beágyazódás kb. a transzfert követő 7. napon fejeződik be, a hcg a 7-8. naptól kezd termelődni
- a transzfer utáni 8. nap a 26. ciklusnapom lesz
- az átlag ciklushosszam 25 nap (max. 26)
- az Intézet tesztelésre jún. 5-ét célozta be, ami a 32. (!!!) ciklusnap lenne, innentől kezdve nevetséges az egész

Ismerem már a testem, ciklus-ügyben csak egy szent és sérthetetlen törvényt ismer és követ: márpedig menstruálni kell! Még olyan prolaktin-szintek mellett is, amivel más jó ha 3-4 havonta menstruál, én legfeljebb 32 napos ciklusokat produkáltam, bár erre a 32 napra is kb. 2-3 alkalommal volt példa életem során, tehát nagyon valószínűtlen. Tehát én arra számítok, pláne a görcsölés és alhasi fájdalom alapján, hogy progeszteron pótlás ide vagy oda, a szervezetem meg fog próbálkozni egy 25-26 napos ciklussal most is. És mint a fentiekben írtam: a hcg, ha sikerülne eljutni odáig, csak a transzfer után 7-8 nappal kezd el termelődni, ami a 25-26. ciklusnapom lesz. Tehát attól félek, túl késő lesz.
Az egyetlen vigaszom az, hogy progipótlás nélkül is minimum 12 napos luteális fázisokat szoktam produkálni, és most pontosan tudjuk, hogy az ovulációm május 19-én volt. Az ovulációt követő 12.  nap így most  a 27.ciklusnapra esik, 9 nappal a transzfer után. Tehát ha mákom van, és kis Pötyim tényleg képes lesz beágyazódni, akkor még épp időben, habár valószínűleg az utolsó pillanatban fog elkezdeni termelődni a hcg, és talán nem lesz mensi. A másik oldalról viszont ilyen alapon nekem nem kell kivárnom a teszttel a transzer utáni 14. napot, a 11-12. napon már nyugodtan tesztelhetek, hiszen az már a 29-30. ciklusnap lesz, és nekem nem szokott ilyen hosszú ciklusom lenni.
Jajj, csak tartanánk már ott!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése