...............................................................

...............................................................
...............................................................

2014. május 28., szerda

ET + 6

Egy újabb nap telt el sikeresen. Annál is inkább sikernek tekintem, mert ez a 24. ciklusnap. Normál ciklusnál ilyenkorra az esetek 90 %-ában már rég pecsételek. Tudom, most a progipótlásnak köszönhetően elvileg ez kizárt, de azért mégiscsak én menstruálok ebben a testben már 22 éve (úúúúristen!!! :D). Úgy vagyok ezzel az Utrogestan mellett nem lehet pecsételés dologgal, hogy hiszem ha látom.
Ez utóbbin egyébként nagyon rajta vagyok, mármint hogy lássam: a mai nappal megkezdődött a rendszeres bugyi-kontroll. Azaz ellenőrzés, hogy ugye semmi barnás? Ma még nincs, eddig tehát jól állunk.

Egyébként elvagyok. Vegyesek az érzéseim mind testileg, mind lelkileg.

Tegnap ugye azon paráztam, hogy mi van, ha az asszisztensnek volt igaza, miszerint ha 4-5 nappal transzfer után hirtelen javul az állapotom, akkor nincs baba... Tegnap sokkal jobban voltam többnyire, mint az előző napokban. Na, este megnyugodtam, elkapott ismét egy derekas rosszullét, érdekes mód félálomban, de emlékszem, hogy baromira fájt először a gyomrom, aztán a hasam (is), és úgy éreztem, hogy rögtön nagyróka lesz, de alaposan. Aztán elmúlt. De megnyugodtam, hogy ennyit a látványos javulásról.
Ma is fájt, görcsölgetett a hasam, de vettem Magne B6-ot. Eddig csak az Elevitben lévő és pezsgőtabletta formátumú magnéziumot "szedtem", de mostanra nyilvánvalóvá vált, hogy ez nem elég. Ma már 2 szemet is bevettem, jobb is a  hasam sokkal. 
Ami a hitemet illeti: hol a pozitív, hol a negatív kifejletben vagyok teljesen biztos. Azzal próbálom bíztatni magam, hogy valami egészen biztosan van/volt és történt, hiszen már a beültetés utáni második napon elkezdtem görcsölni, ami a 20. ciklusnap volt, és mindössze az "ovuláció" utáni 5. nap. Normál mensis előrejelző görcsként ez még tőlem is korai. Szóval valami biztosan történt odabent, remélem jó dolog.
A lényeg az, hogy bármi is legyen a végkifejlet, az mostanra nagyjából már le is van "játszva", saját dokim és a helyettesítő is azt mondta, hogy az első 1 hét kritikus a transzfer után, akkorra eldől minden.

Szóval igyekszem nem pörgetni magam a témán, de mint látszik, nem nagyon megy. :) A következő napok lesznek kritikusak, és minden egyes nappal növekszenek az esélyeim. Vasárnapra pedig tesztet tervezek Clearblue-val... 28. ciklusnap, és  a transzfer utáni 10. nap lesz. Csak még olyan messze van!

1 megjegyzés: