...............................................................

...............................................................
...............................................................

2014. június 1., vasárnap

ET + 10

Elnézést, hogy tegnap nem jelentkeztem. Nem kell aggódni, nincs semmi gond, csak a laptopom volt foglalt.

Nos tehát, a számok, amik lassan kezdenek bíztató nagyságokat ölteni: a mai napon vagyok a 28. ciklusnapon, a 13. dpo-n (dpo = days past ovulation / ovuláció utáni napok száma), és ET + 10-en, azaz ha Pötyikém még mindig jól van, ő is 13 napos.
Persze itt a nagy kérdés, hogy mikor nem kellene megjönnie. Nos, tegnap estétől bármikor, mivel nekem általában 12 napos legalább a  luteális fázis, és az tegnap este már teljesítve volt. Nagy átlagban pedig a Fertilityfriend szerint és valami 53 ciklus alapján 13 napos. Azaz már nem állok olyan rosszul.
A hőm szépen fent, pecsételésnek egyelőre továbbra sincs semmi nyoma, a cicik tegnapra visszafújódtak, és ismét kék eressé váltak. Persze ez továbbra is lehet mind a progeszteronpótlás eredménye. 3 x 2 Utrogestant használok, és sosem kaptam még korábban progeszteront, így nem tudom, hogy nálam mit eredményez: képes-e fenntartani önmagában a nyálkahártyát, vagy az hcg nélkül nem menne... :)  Olvastam, hogy van, akinél progi ellenére is jelentkezik a pecsételés, majd a mensi is, és van, akinek a negatív vérteszt után abba kell hagynia a progit, és még akkor is napokat kell várnia a menzeszre. Szóval ilyen alapon bármi is lehet, és akármi.

Ja, még egy új tünetem van: kb. 2 napja vizes folyásom van. Ezt általában mensi-előjelnek szokták tekinteni, úgy tudom, de Gugli barátomat alaposan kifaggattam, és persze a szokásos a helyzet ezzel a tünettel is: van akinek mensit jelzett, és van, akinek babát. Ami biztos: nekem nem szokott ilyenem lenni mensi előtt. Tehát bízhatunk benne, hogy akár még jó is lehet.

Innentől viszont nagyon erősen kérem szépen a drukkokat, mert szó szerint minden barnázás vagy vérzés nélküli perc növeli az esélyeket.

Holnap jövök!

1 megjegyzés:

  1. Szerintem ha visszajon egy tunet, ami egyszer eltunt az jo jel. Ez esetben a cicik. Nekem progi alatt semmi kulonos nem tortent veluk amugy. A kek eresseg kulon biztato.

    Nekem is olyan sztorim van, hogy friss lombiknal az utro ellenere megjott mindketszer meg a vervetel elott. Fagyiknal viszont amikor ugyanugy napi 600mg utrot toltam nem jott meg es ahogy irod a tuti negativ vervetel utan abbahagyva is csak a rakovetkezo 5.-6. nap jott meg. Izgalmas!

    VálaszTörlés