...............................................................

...............................................................
...............................................................

2014. május 27., kedd

ET + 5

A mai nap nyugis volt. Reggel azért görcsöltem kissé, meg érzem szinte folyamatosan a hasamat. Viszont a vízzel lassan kezdek boldogulni. Hiába no, a dokinak mégsem véletlenül van diplomája: annyit törtük a fejünket anyukámmal, hogy mi lenne az a kíméletes vízhajtási módszer, ami jelen helyzetben nem árthat, de mégis a doki javasolta a tuti népi gyógymódot (csaptam is a homlokomra rendesen, hogy hát persze!!!): tea.
És tényleg, én hülye: délelőtt csak teát ittam, na be is indult a Niagara rendesen, nem győztem befőttesüvegezni. A mai vízháztartási egyenlegem így végre negatívos is lett (eddig legalábbis): lényegesen több volt az output, mint az input, bár ez utóbbi sem volt kevés.
A mai napom e csodás program keretében zajlott egyébként, jól elvoltunk kettecskén, én és a dunsztosüvegem.... :)

Ráérős időmben meg persze hecceltem magam. Nem kerestem, de látva láttam és éreztem a tüneteket folyamatosan pro és kontra baba kérdésben, olyat is sikerült azonosítanom, ami egyszerre volt mindkettő, azaz ha optimista vagyok, akkor "ahha, ez tényleg baba lesz!", ha meg pesszimistán veszem, akkor "na, ezt megette a penész, nem lesz ebből lófütty se, nemhogy Kistücsök!". Ezzel a programponttal is jól elvoltam, vadul számolgattam a ciklusnapokat, az ovuláció  és a transzfer utáni napokat, na és persze főleg, hogy most akkor meddig kell még várni, mikorra is derül ki, mikor tesztelhetek?

A fenti idegbajosságtól eltekintve jobban voltam ma már, a pisi-dömpingnek hála egy ideig a hasam se feszített annyira (aztán egyszer csak felfújódott, mint egy lufi), összeesni már egyáltalán nem akartam. 

A többi meg majd kiderül, igazából 1-2(-3-4) napon belül, mert lassan esedékes lenne a pecsételés nevű istencsapása, amennyiben nincs baba. Mert ha nincs, akkor magamat ismerve a hormonpótlással mit sem törődve a szervezetem ki nem hagyná azt a kalandot, hogy napi háromszori kúphasználat mellett örvendeztessen meg ezzel az alapból is gusztustalan több napos jelenséggel, ami így vélhetőleg ha lesz, egyenesen horrorisztikus élmény lesz. :P De nem lesz! Mert babázunk és kész!

Az új mottó:

KEEP
CALM
and
F*CK
MENSTRUATION!

:DDD

1 megjegyzés: