...............................................................

...............................................................
...............................................................

2014. május 24., szombat

ET + 2

Azaz a beültetés utáni 2. nap.

Mit szépítsük? Nem vagyok túl jól. Kezdjük ott, hogy a reggeli mosdó-járat után elkezdtem görcsölni. Olyan mensis-jellegű rosszulléttel. Hál' istennek kb. 3 percig tartott mindössze, és leginkább arra gyanakszom, hogy mivel két napja nem voltam wc-n (holott ezzel nem szokott gondom lenni), illetve tele vagyok vízzel, egyszerűen nyomott már minden... Már elnézést. Ráadásul az elmúlt  1-2 hónap endós tüneteiből úgy tippelem, hogy nem csak az ultrahang képen látható, bal petefészken lévő endometrióma az egyetlen aktív endós telep bennem, hanem valahol a beleknél, a hólyag és vastagbél között is lehet valami. Már pedig ha azt nyomja valami, és aztán némileg hirtelen felszabadul a nyomás alól, alighanem élénk fájdalommal reagál. 

A vízhajtással sem állok jól, szerintem konkrétan inkább csak gyűjtöm a folyadékot. :( Több megy be, mint ami kijön, nagyon úgy fest, a hasam máris akkora, mintha nem is tudom hány hetes terhes lennék. Próbálok sok fehérjét enni, plusz már annak is utánanéztem, hogy mely élelmiszerek segítenek a vízhajtásban (tipikusan azok, amik maguk is sok vizet tartalmaznak, de főleg az uborka, paradicsom, szőlő, citrusfélék, sárgarépa, eper, stb.), és ezeket is igyekszem fogyasztani, de szerintem egyszerűen nem tudok annyi fehérjét megenni, amennyi kellene. 

Így tanács alapján elkezdtem nézegetni a fehérjeporokat. Az egyik webshop nagyon szépen leírja, hogy melyik milyen, mikor-kinek melyik és milyen mennyiségben javasolt, hogyan válasszon az ember. A leírtak alapján úgy tűnik, hogy nekem napi 60 g-nyit kellene elfogyasztanom, mármint fehérjéből tisztán (legalábbis a nemsportolóknak, akik csak az étrend kiegyensúlyozására akarnak fehérjeport fogyasztani, ennyit javasoltak). Kis fejszámolás: a túró 15 %-a fehérje, ha csak túróból akarnám ezt teljesíteni, akkor napi 40 dkg-nyit kellene benyomnom. Ez jól mutatja, hogy nagyjából esélytelen tisztán élelmiszerekből biztosítani ezt a fehérjebevitelt. Így hétfőn majd megpróbálok port szerezni, van a közelben egy body shop, ahonnan állítólag ingyen ki is hozzák.

Egyébként is tréül érzem magam, a víz kifejezetten nyom, a fehérje-hangsúly miatt az IR diétám is megborult, kétlem, hogy megfelelő mennyiségű szénhidrátot viszek be, de annyit egyszerűen nem tudok enni, hogy mindenből elég legyen. Így aztán szédelgős vagyok kissé. Igaz, pihenek sokat, a mozgás is csak lakáson belül megy.

Egyenlőre ennyi, majd látjuk, mi lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése