...............................................................

...............................................................
...............................................................

2014. május 29., csütörtök

ET + 7

Akkor jöjjön az immár menetrendszerű napi helyzetjelentés.

Nem tudom. Nem tudom, hogy hogy vagyok és hogy hogy érzem, hogy hiszek-e benne. (Hű, de sok szép "hogy" egy mondaton belül, de ha megfeszülök sem tudom ezt most szebben megfogalmazni :)).

Fizikailag: Reggel görcsölve ébredtem. Lehet azért, mert már nagyon kellett pisilnem, mint arról aztán dunsztos üveg barátom is informált. Mindenesetre bekapkodtam a 2 szem Magne B6-ot azonnal. Összességében nem vagyok már olyan rosszul, a hasam nem feszít és nem olyan nagy már, a súlyom nem nő. Ma beszéltem a helyettes dokival is, ezt neki is elmeséltem, azt mondta akkor minden rendben, kívánja hogy legyek terhes, és jövő héten egyébként már lesz a saját dokim. Azaz finoman "elbocsájtott", nincs semmi teendő velem.
Így azt hiszem lassan abbahagyom a folyadékegyenleg vezetését is, a mai napot még végigcsinálom, aztán ennyi. Egyébként kissé érdekes a dolog: tegnap megint jóval többet ittam, mint pisiltem, de nem ittam teát, gondoltam is, hogy ez lehetett a gond, de majd ma... Aztán ma sem ittam teát, mert nem kellett, ma ugyanis magától visszatért a lyukas főnyomócső-effektus. Ha jeleket akarnék keresni, ezt rögtön el is könyvelném, hogy ahhá! erőteljesebb vese-működés az alhas fokozódó vérellátása miatt... De persze én ilyet nem teszek. :)

Pszichésen: Változó. Hol abban vagyok teljes mértékig biztos, hogy kizárt, hogy ebből terhesség legyen, hol meg abban, hogy ebből bizony baba lesz. Leállítani nem tudom magam, bújom a netet. olvasom a sorstársak blogjait, és persze rögtön diagnosztizálok magamon mindent, amit leírtak, akár pozitív, akár negatív. :D Számolom a napokat, variálok a teszteléssel. Ez utóbbival kapcsolatban majdnem meg is gondoltam magam. Eddig vasárnapra, ET + 10-re terveztem, mivel az lesz a 12. nap az "ovuláció" után, és a 28. ciklusnap. Nekem akkor már mutatnia kellene valamit, ha van mit. Aztán olvastam egy sorstárs blogjában, hogy ő szintén 3 napos embriókkal ET + 8-on tesztelt először pozitívat, úgy, hogy ő ET után még kapott hcg szurit is, ezért eléggé kétséges volt, hogy nem fals pozitív-e. (Azóta természetesen tudjuk, hogy nem, valahol a 26. hét környékén jár most.) Persze rögtön elkezdett pörögni az agyam: rövid ciklusaim vannak, a helyettes doki szerint már a hétvégi rosszullétet is a beágyazódás okozta, akár én is tesztelhetnék... Aztán szerencsére továbbolvastam azt a blogot, és fény derült a nagyon korai pozitív teszt okára: ikerterhesség! Oké, erre nekem nagyjából nulla az esélyem, így inkább mégsem  idegesítem magam egy holnapi teszttel.

És ha már írtam, hogy néha hiszek benne, hogy sikerült, néha meg nem, leírom azt is, hogy miért.

Tünetek mellette:

A cicik baromira megnőttek, sosem voltak még ekkorák (igaz progeszteront se kaptam még sosem), és két napja hirtelen kék eressé és kissé érzékennyé váltak. Mintha némileg a hasam alja is kikerekedett volna (bár ez meg tutira a víztől van), a szaglásom még nem lett vadászkutyáéval vetekvő, de mintha bizonyos szagokat megváltozott módon érzékelnék, na és ott a mai sok pisilés, vízhajtó tea és fehérje nélkül. És ami jelenthet jót is: a hasfájások, amik a mensisre emlékeztetnek. Ami viszont garantáltan jó. és bíztató: 25. ciklusnap, 9 nappal  az "ovuláció" után, és pecsételésnek nyoma sincs.

Tünetek ellene: igazából nem nagyon van, csak a hasfájások és görcsölések. Többnyire ijesztően hasonlítanak a menzesz előttiekre, amikor épp rám jön, rögtön úgy gondolom, hogy nem fog sikerülni. És ami azt illeti, sokat fáj a hasam az Aspirin protect és a napi 3 x 2 Magne B6 ellenére is...

Igazáből azt hiszem az lehet a szitu, hogy Pötyikém ott van, még él, beágyazódott, de keményen folyik a harc, hogy maradhat-e... 

Jajj, azt hiszem teljesen készen vagyok már! :D Még 3-at kell aludni és teszt. Innentől minden nap, amíg nem kezdek el pecsételni, ajándék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése