...............................................................

...............................................................
...............................................................

2015. november 17., kedd

Az utolsó felvonás felvezetése

Igen, kedves hölgyek (és urak), vegyes érzelmekkel tudathatom, hogy ez a látszólag soha véget nem érő történet is a végkifejletéhez közeledik. Mielőtt bárki is örömtelin felsikkantana, hogy na végre!, szeretném azonnal tisztázni, hogy nem, nem vagyok terhes, nem azért tűntem el.
De inkább elmesélném, hogy mi minden történt az elmúlt hónapokban.

A májusi beültetés tehát ismét nem sikerült. Ez már a negyedik sikertelen próbálkozás volt, jobban megviselt, mint az eddigiek. Eddig még nagyjából rá tudtam kenni a statisztikára, meg a régi dokira, akiben enyhén szólva sem bíztam teljes mértékben, de most már a híres csodadoki kezelt, elvileg találtunk egy lehetséges okot, amit szintén elvileg ki is iktattunk (ez az ureaplazma kiújulásának veszélye volt, ami ellen Doxycyclint szedtem), és mégsem...

A gyors és teljes megroppanástól a negatív kifejlet után jó 1,5 héttel esedékes római vakáció mentett meg. Jött a szervezés és előkészületek hajrája, majd 1 hét teljes kizökkenés, gyönyörű látnivalók, pörgés, napsütés, kettesben töltött idő, igazi kis városnézős nyaralás. Mindkettőnknek nagyon jót tett, soha jobbkor nem jöhetett volna az a kikapcsol(ód)ás.
Persze csodát Róma sem tehetett, így az üdítő egy hetet egy számos pszichés tünettel vastagon átitatott nyár követte. Nem akarom nagyon részletezni, volt ott elég sok minden, amit csak egy nő lelkileg meghasalt időszakában tehet, például idén gyakorlatilag lecseréltem a nyári ruhatáramat, hogy mást ne említsek. :) Kettőnk között is akadt feszkó, egy idő után egyre több, és minden vita ugyanarról szólt: az alapvető probléma miatti düh és kétségbeesés feszegetett folyamatosan mindkettőnket. Mi legyen, mit csináljunk? Mit tudunk még tenni? Addig-addig feszegettük egymást és a kérdést, míg egy majdnem szakítós végső szikrakipattanáskor megbeszéltük, hogy mi legyen. Túl sok lehetséges változat nem volt. Az én szervezetem már négy beültetést bojkottált sikeresen, tehát semmi garancia, hogy akárhány próbálkozás után is, de végül sikerülni fog, ő viszont gyereket szeretne, most már nagyon, és sajátot. Örökbefogadást viszont egyáltalán nem akar, tehát marad a próbálkozás tovább, viszont ezt már nem bírjuk sokáig idegileg, és hát az idő is csak halad, mi meg nem...
Egyszóval az lett a konklúzió, hogy még egyszer utoljára. Még egy beültetést vállalunk, az ötödiket, de kész, ennyi és nem tovább. Ez lesz az utolsó. Viszont cserébe teljes stimuval, mert én nem bízom már a fagyasztott embriókban...

Így aztán leegyeztettem a dokival a randit, tisztáztuk, hogy új stimu lesz. A doki nem akart lebeszélni, azt mondta, ő bízik a női megérzésben. A vártnál azonban hosszabb előkészítést rendelt el: én jó két hónap fogigátló szedést kaptam ukázba (értsétek úgy, hogy először 31, majd a 7 nap szünet után újabb 26 napig szedtem), Neki pedig a Profertil nevű  katonaturbósító táplálékkiegészítőre kellett ráállnia. Ugyan nem rosszak az eredményei, de a doki szerint lombiknál is jelentősen javítja a teherbeesési arányokat, egészséges kapacitású apa esetén is. Végül én is kaptam még egy vadiúj, kifejezetten pajzsmirigyalulműködéssel küzdő nőknek összeállított vitaminkomplexet, ami elvileg szintén látványos eredményeket hoz lombiknál. (Zárójel: valóban látványosak az eredmények, a hosszú antibébi-kúra és a vitaminkomplex 360%-os B12 tartalmának együttes hatásaként felugrott rám 4-5 kiló, plusz minden eddiginél jobban kicicisedtem, 1-1,5 hónap alatt ugrott egyet(-kettőt) a melltartóméretem).

A stimut rámigazítja K. doktor, illetve leginkább az endometriózisomra: ezúttal kapok Suprefactot, Gonalt, Clexane-t, az első naptól Prednisolont, és lesz majd Doxycyclin is az ureaplazma veszély miatt.

A különleges előkészítés pedig - mivel ez lesz az utolsó kísérlet - nem ér itt véget. Úgy döntöttem, hogy nekem teljes és legfőképp nyugodt ráhangolódás kell, én most semmi mással nem vagyok hajlandó és képes foglalkozni. Képtelen lennék dolgozni, odafigyelni és elviselni a benti idegbeteg szituációkat, amikből van bőven. Így megbeszéltem a főnökömmel, hogy nem szeretnék dolgozni. Szerencsémre nagyon megértő volt, így fizetett és fizetés nélküli szabadság ötvözésével 5 hétig itthon leszek, és semmi mást nem fogok csinálni, csak teherbeesek, de azt teljes erőből. :D


Végül a  különlegességet fokozandó, és a hosszú hallgatás kompenzálására is, a blogolásban újabb, teljesebb verzióra készülök: úgy tervezem, hogy minden napról kaptok jelentést, méghozzá fotóval együtt. Minden napról valamilyen, az arra a napra jellemző fotót vagy fotókat fogok kirakni, legalábbis így tervezem.


Nos hát akkor nincs is más hátra, mint az indulás. A stimulációm kezdete: november 16. hétfő, azaz tegnap!

12 megjegyzés:

  1. Szoktalak olvasni, drukkolok nagyon. Nekem a kilencedik transzfer sikerült, fagyasztottból, csak szólok.
    Előtte intralipid infúziót kaptam, mert kicsit aktív volt az immunrendszerem. Szóval mindig van tovább, nem erdemes feladni. Ha nem sikerült volna, akkor is tovább csináltam volna.
    De ha feladom a nyolcadiknál, most nem szuszogna mellettem a kétévesem.
    Nagy ölelés és hajrá :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a kedves biztatást! Irigyellek a kitartásodért és egyben gratulálok! Én sajnos különböző okokból aligha folytathatom tovább, ha most sem sikerül.
      Az immunrendszeremet nekem is csitítjuk most, de csak mezei szteroiddal. Remélem az is elég lesz. Köszi a drukkot!

      Törlés
  2. Úgy érzem, sugárzik belőled az elkötelezettség és az erő, ez mindenképp jó :) Nagyon várom a napi bejelentkezésedet.

    Egyelőre csak azt a forgatókönyvet tudom elképzelni, hogy ez most sikerül!!! Úgyhogy kívánom, hogy tényleg ez legyen az utolsó és egyben sikeres :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Jól érzed, ehhez most eléggé pozitívan állok. Most még persze. :D Aztán jön majd a para, hogy jajj, lesz-e tüsző, elég lesz-e, nem lesz-e túl sok, elég vastag lesz-e a méhnyálkahártya, nem stimulálnak túl, megmaradnak-e a tüszők a punkcióig, ugye nem "durrannak" el, megtermékenyülnek, életben maradnak, stb. ? :D

      Törlés
  3. Nagyon drukkolok. Én is a friss stimuban kicsit jobban hiszek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ella! Én egyébként nem a friss stimuban hiszek jobban, sőt, a dokim szerint amikor frissből nem megy, akkor fagyasztottal szoktak próbálkozni. Én egyszerűen az első stimuból származó petesejtek/embriók minőségében nem hiszek. Most komolyan, 17 petesejt?!? Oké, szép számmal meg is termékenyültek és eljutottak a 3. napig, de tudtommal csak B1 és B2 minőségűek voltak. Én abban bízom, hogy most lesz vagy 5-6 petesejtem, azok szépen megtermékenyülnek, A-sok lesznek, eljutnak az 5. napig, visszakérek hármat, és abból egy vagy kettő megmarad. Részemről kész is a forgatókönyv. :D

      Törlés
  4. Szorítok nagyon! Én 7 stimun vagyok túl, eddig sikertelnül, én is jobban hiszek a friss transzferben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!
      Jesszumpepi, 7 stimu? És ezt bírod? Meg hagyják? Anno egy volt kolléganőmet talán a nyolcadik tájékán állították le az orvosok, hogy ennyi, ez az utolsó és nem tovább. Hál' istennek happy end lett: az utolsóból született a gyönyörű kislányuk. :)

      Törlés
  5. De jó hogy jelentkeztél drukkolok!

    VálaszTörlés
  6. Szia! Megkérdezhetném melyik ez a vitamin komplex? Érintett vagyok:( Ha nem akarod kiírni a nevét, e-mailt is adhatsz ahova írhatok.. Előre is köszi és nagyon drukkolok!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Nitta!

      A Fertilovit nevű készítményről van szó, én abból is az F THY-t szedem, mert az való pjazsmirigy alulműködésre, és nincs benne jód. De van például nedometriózisban szenvedőknek is külön, csak abban van jód. Bár azóta elvileg lett egy kiegésíztő endósoknak az F THY mellé, amiben már nincs jód. Ezt most nem láttam a honlapjukon (habár az értékesítő azt mondta nekem, hogy már fent van), ha ilyenre lenne szükséged, hívd fel őket inkább.
      Egyébként innen tudod megrendelni, kiskereskedelemben nem kapható:
      http://lombikbebi.com/webshop
      Sok sikert!

      Törlés