...............................................................

...............................................................
...............................................................

2015. november 30., hétfő

12. nap - fekete péntek

Nagyon úgy tűnik, hogy naív elképzelés volt részemről a gondolat, hogy majd lesz időm minden nap írni, bocsánat.
Az elmúlt pár nap is elrepült, és nem jutottam oda, hogy leüljek a gép elé, így marad ismét az utólagos pótlás.
Péntek.
Nyugalom, a cím csak a kereskedelmi megmozdulásra utal, ami a karácsonyi vásárlási dömpinget hivatott hamarabb elindítani. Minket is elkapott a hév, így karácsonyra új tévé lesz új hangprojektorral. A nap első felét ez a projekt tette ki, vadul pörgettünk az ajánlatok között, versenyt futva az idővel is. Mire végeztünk a strapás vásárlással, meg is éheztünk, igy elmentünk hamburgerezni (mondtam én, hogy semmi diéta), és intézni néhány dolgot karácsonyi ajándék ügyben.
Délután nyugi volt, itthon kreatívkodtam, erről jön majd fotó is. A nap híre az volt, hogy elérkezett az utolsó Gonal adásának ideje, innentől a tüszőrepesztőt nem számítva már csak napi egy injekció lesz, hurrá!
Este pedig a délután személyesen karácsonyi ajándék ügyben végzettek alapján újabb netes megrendelés, hát használjuk ki rendesen azokat a fekete pénteki állítólagos nagy akciókat (szánalmas, hogy itthon többségében mindössze 5-20% kedvezményeket adnak, sokszor azt is úgy, hogy előtte még gyorsan felárazzák a termékeket...). Mindenesetre lassan meglesz már az összes ajándék, épp csak Neki nincs még semmi. Köztünk ez egyébként is érdekesen alakul, Ő mindig ragaszkodik hozzá, hogy beszéljük meg, jelentsük be egymásnak, hogy mit szeretnénk, hogy ne legyen kellemetlenség belőle. Én persze leptem már meg ezzel-azzal, többnyire azért sikerült kellemes meglepetéseket okoznom, de valóban volt olyan is, amivel valóban mellé nyúltam. Most viszont már gondban vagyunk, mert már tényleg megvan mindene, az összes szükséges (és messze nem szükséges) kütyü, minden, így mondani se tud nekem semmilyen kívánságot. Ezúttal nekem se nagyon van ötletem, így érdekes lesz a dolog...
Hát, a pénteki napon a karácsonyi ajándékok intézésén kívül más érdekes nagyon nem történt.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése