...............................................................

...............................................................
...............................................................

2015. november 30., hétfő

14. nap - punkció előtti utolsó nap

Eljött az utolsó nap a nagy események előtt. Mivel az elmúlt napokban eléggé tevékenyek voltunk, szerencsére tegnap már semmit nem kellett csinálnom, még főzni sem, mert kaja is volt bőven. Így egész nap hobbizhattam. A karácsonyi dekorral nagyon el voltam maradva, menetközben kellett rájönnöm, hogy marha pepecselős, meg amit az ember tök jól kitalál, mert látszólag pofonegyszerű, arról persze menetközben derül ki, hogy nem eszik olyan forrón a kását... :)
Így az egész tegnapi napot arra szántam, hogy ezekkel pepecseljek, Így legalább a figyelmem is kellően el volt terelve, nem túráztattam magam azon, hogy jajj, csak nehogy idő előtt kidurranjanak a tüszőim, vagy hány sejt lesz, meg hasonlók. És persze még mindig nem végeztem, a tervezett dekorációnak teljes egészében még csak kevesebb, mint a fele készült el, de sebaj, lesz még időm jövő héten is.

Ezzel el is ment teljes egészében a tegnapi nap. Viszont sikerült megcsinálnom azt a dekort, amit említettem pár napja, hogy tök jó ötletet láttam, csak virágkötészeti alapanyagokat kellett beszereznem hozzá az OBI-ban, és kaptok róla képet, ha sikerül megcsinálnom.
Nos, akkor jöjjön ez a kép, bár teszem hozzá, hogy kicsit ütősebbet szerettem volna, de szerintem így is aranyos lett végül. Ő egyébként a konyhában látja el az adventi koszorú szerepét. A többi dekorról pedig a következő napokban kaptok majd képeket.

Hát, ennyit az utolsó "előkészítős" napról.

Íme tehát "Bödönke" karácsonyi ruhában. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése