...............................................................

...............................................................
...............................................................

2015. november 19., csütörtök

4. nap - apróságok

Már-már utolértem magam, csak egy jó másfél órával maradtam le, hogy ez a bejegyzés a csütörtöki napról még csütörtökön szülessen meg.

Tehát a mai nap. Reggel ismét korán kelek, és nyakamba veszem a várost, megint irány a házidoki, ezúttal a leletért bumlizok át a városon. Az eredményeim jónak mondhatók, egyetlen pici eltérést látok, amit nem tudok, hogy mit jelent, és egyet, amit meg nem értek. A koleszterinem magas. Ezt roppant érdekesnek találom, mert egyáltalán nem sütök olajban, rántott dolgokat csak vendégségben eszünk, főzésnél hajlamos vagyok még a szükségesnél is kevesebb olajat használni, és az is extra szűz olívaolaj... Vörös húsokat, tojást alig eszünk, 80%-ban csirkét fogyasztunk, ráadásul jó egy hónapja vettünk gőzpárolót, azóta szinte csak azt használjuk a főzéshez, abba meg aztán végképp nem kell olaj... Oké, közben mondjuk volt egy rakott krumpli, egy lecsó, és egy kisebb kolbászos vacsis időszak, nagyon remélem, hogy csak azok dobták meg az értéket.

Doki után a változatosság kedvéért irány a pláza, tegnap ugyanis vettem magamnak a felsők mellett egy sötétkék fűzős bőrcipőt is. Egész ősszel gondban voltam az átmeneti cipő témában, esős időre való csukám nem nagyon volt, csak tornacipő jellegű, és Ő közölte velem, hogy vegyek már egy normálisat, megszponzorálja, de ne Converse-koppintásokban járjak már. Közben magamtól is eljutottam idáig, így mindenképp tervben volt ez a cipővásárlás, de amikor otthon megmutattam neki, az volt az első kérdése, hogy más színben nem volt, miért csak egyet vettem? Amikor pedig elárultam, hogy volt nagyon szép bézs-mézszín is, közölte, hogy jó, akkor ezt a két cipőt megkapom Mikulásra, csak menjek vissza a másikért is. Hát így kötöttem ki ma újra a plázában, a második pár cipőért.:)

Délután otthon pakolásztam, rendezkedtem a szekrényben, mert holnap jön a futárral a csomagom, kell a hely. :) Hetekkel ezelőtt kitaláltam, hogy idén tisztességes karácsonyi dekorációt fogok összehozni. Az elmúlt években ez egyszer sem sikerült, mert egyszerűen nem volt rá időm, most viszont itthon ülök majd, így hajrá. Plusz a pozitív hozzáállásomat is elősegíti, ha belemerülök a családias-szeretet teli ünnepi hangulatba. Így aztán online kreatív áruházakból rendeltem egy csomó alapanyagot, és nagyrészt a saját kicsi kezeimmel fogok csinálni mindent, kezdve az adventi koszorútól a mindenféle csüngő-büngő díszítésig. A hajlamaim erősen megvannak hozzá, az elmúlt években csináltam decoupage-et, üvegfestést, stencilezést, origamit, szinte mindent, és most erre a karácsonyi dekorálásra kattantam rá. Így valószínűleg a napi fotók jó részén az ebben a témában elért progressziót fogom dokumentálni, és alighanem a végeredményt is megosztom majd veletek. :)
Egyébként annyira be vagyok sózva, hogy pár dolgot vettem külön is, ma már kicsit előszedegettem őket, így a napi kép már némileg témába vágó.




Hát, ennyit a csütörtökről. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése