...............................................................

...............................................................
...............................................................

2015. november 23., hétfő

7-8. nap - első hét vége

Bocsánat, de most össze fogom vonni az elmúlt két napot.

Két lényeges dolog volt igazából ebben a két napban. Az első, hogy továbbra is beteg vagyok, most már alig bírok beszélni is. Ennek megfelelően tegnap már feladtam a semmi más, csak gránátalma elvet, muszáj volt keresnem még valamit, ami segíthet. Végül két dolgot találtam itthon, ami alkalmas a célra: Bioparox és fenyőszörp. Az előbbi egy inhalátoros, helyileg ható antibiotikum, a májusi transzfert követően kaptam, mert akkor is sikerült benyalnom egy ilyen felsőlégúti finomságot, és akkor kínjában ezt írta fel a házidoki, mert ez elvileg tényleg csak lokálisan hat. Így reményeim szerint ez most is jó lesz.
A másik aduász pedig a házi készítésű fenyőszörp, a nyaraláson vettük ősszel Villányban. Elvileg tökéletes hörghurutra, köhögésre, mert feloldja a letapadt cuccot, és sehol nem találtam nyomát, hogy bármelyik hormont összezavarná. Egyedül allergiát okozhat az illóolaj tartalma miatt, de szedem a szteroidot, így ez nem lehet gond.
Így tegnap finoman elkezdtem ezt a két gyógyszert - készítményt. Mára már valóban el is kezdett felszakadozni, bízom benne, hogy innen már gyorsan fogok javulni.

A másik fontos hír pedig, hogy ma megvolt az első ultrahang. Hát, 1 hét stimu, 6 nap Gonal után még nem nagyon tartok sehol sem: méhnyálkahártya 6 mm, mindkét oldalon 2-2 tüsző kezdett kiválni, 10-12 mm-esek még csak. Remélem azért kicsit lesz ennél több is, én úgy 6 tüszőnek/petesejtnek örülnék, annál több nem is kell. Persze ismerek olyat is, akinek 4 tüszője lett, mindegyik meg is termékenyült, és aztán egészséges terhesség és kisfiú lett belőle. Szóval a lényeg inkább az, hogy túl sok tüsző ne legyen. Erre azért lehet még esély. Máskor is így kezdődött ugyanis, az első uh-n nagyjából ugyanitt tartottunk emlékeim szerint, és akkor a dokinak ugyanaz volt a lépése, ami most K.-nak is: Gonal adagemelés. Akkor ennek az lett ez eredménye, hogy ahelyett, hogy a már elindult tüszők szépen belehúztak volna a növekedésbe, a többi, addig fasorban sem lévő tüsző is felzárkózott erre a 10-12 mm-es méretre, és lettek hirtelen vagy tizen. Onnantól nőttek már mindannyian ugyan, de a végeredmény 17 tüsző lett. Így nagyon kíváncsi leszek, hogy most mit fog reagálni a szervezetem a Gonal adag emelésére. Egyébként 112,5 egységről 150-re mentünk most fel. Szerdán megyek újabb ultrahangra, majd meglátjuk, mi lesz akkor a helyzet, de jelen állás szerint jövő hét hétfőre prognosztizálható a petesejtleszívás.
És most szinte megváltásként: holnap elkezdhetem végre a Doxycyclint. Erre alapvetően az ureaplazma kiújulásának veszélye miatt van szükség, de alighanem a torokgyuszimon is fog segíteni.

Más említésre méltó nem nagyon történt, a szurikkal, pontosabban a Clexane-nal szenvedek továbbra is: a tegnapi szúrás helye még most is fáj, és a mai is nagyon nehezen ment be. Alighanem nagyobb lendülettel kellene bedöfni a tűt, de erre már nem vagyok képes, így is bőven túlléptem már a saját határaimon azzal, hogy saját magamat szúrom.

Na, mára ennyit, jövök majd holnap, de legkésőbb szerdán az újabb ultrahang eredményével.

(Bocsi, a mai fotó lámpafényben eléggé vacak lett...)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése