...............................................................

...............................................................
...............................................................

2015. november 21., szombat

6. nap - romlik

Jöjjön akkor a mai, azaz a szombati nap összefoglalója.

Rosszul kezdődött a nap, hajnalban egyikünk se nagyon tudott aludni, mert rám tört egy hosszas köhögési roham, szerintem legalább fél órán át majd' megfulladtam. Szegénykém kínjában már ott tartott, hogy kimegy a nappaliba a kanapéra, hogy tudjon aludni kicsit. Reggel az volt az első dolgom, hogy megnézzem, hátha kihagytam valamit a számításból, és mégis van valami, amit bevehetnék erre a kezdődő nyavalyára.
Van itthon a szokásos gyógyszerből, amit köhögésre szokott adni a doki, de az valójában egy allergia elleni tabletta, és szedem folyamatosan a szteroidot, nem merek mellé még egy allergia elleni készítményt bevenni. Gyógynövények kizárva, az összes köhögés elleni cucc felviszi a tsh-szintet, én meg ezt most nem engedhetem meg magamnak. Ilyenkor még szokásosan a C-vitamint szoktam brutális adagban (1000 -1500 mg) tolni, de az meg vékonyítja a méhnyálkahártyát... Na jó, talán Aspirin protect? Szokták egyébként is lombik alatt adni, mert a hajszálerekre jó hatással van, így segít, hogy a méhnyálkahártya ne  öregedjen el, de alapvetően mégiscsak aszpirin, tehát jó lehet meghűlésre is... Azért megnézem a betegtájékoztatót. Hát nem, ezt sem lehet, nem szedhető véralvadásgátlóval, mivel szintén ilyen hatása van. Én meg ugye elkezdtem a Clexane-t, ami vérhígító... Na bakker, hát tényleg semmit sem szedhetek?
Végül megszavazom, hogy maradok a gránátalmánál, mivel elvileg hatásos gombák, baktériumok és vírusok ellen is. Hátha erre a felsőlégúti izére is jó lesz. Mellé csak Negrót és mézes teát merek. Reménykedem, hogy ennyi is elég lesz.

A mai nap egész jól telik, programot csinálunk délelőttre a városban, behamburgerezünk (biztosan rájöttetek már: nem mondhatni, hogy mostanában diétáznék...), bevásárolunk, aztán délután itthon pihi. Nekiállok a dekoráció összeállításának, a fafigurácskák festésével kezdem. (ld. 1. ábra)

Délután szuri ismét, már előre rettegek. Úgy döntök, hogy a clexane-nal kezdem, ahhoz képest a Gonal már kész felüdülés lesz. És láss csodát: elsőre, könnyedén sikerül, és még csak nem is csíp! Hurrá! Kb. ez a nap jó híre, újra reménykedem, hogy ki fogom  bírni a szurizást, amíg kell.

Most már csak a torkomnak kellene javulnia, hát meglátjuk...

Mára ennyit, szép estét, jó pihenést!

1. ábra: Akrilfestékkel kezelt karácsonyi fafigurák :)




1 megjegyzés:

  1. Jobbulast! :-)
    A diszek kecsegtetoek, kivancsi vagyok a vegeredmenyre.
    Varom a tovabbi napokat ;-)

    VálaszTörlés