...............................................................

...............................................................
...............................................................

2015. december 2., szerda

Transzfer mínusz egy nap

Újabb izgalmas nap előestéjén járunk, holnap kapom vissza  a babákat. Legalábbis nagyon remélem, hogy visszakapom őket, és egynél többet.
Aggodalmamat a túlstimuláció lehetséges következményei táplálják. A doki ugyan nem mondta ki konkrétan, de rengeteg folyadékot és sok mozgást rendelt el. A folyadák esetében külön javasolta az izotóniás sportital fogyasztását, gondolom vízhajtó hatású lehet. Szóval aggódom, hogy nehogy az legyen, mint a tavaly májusi, első stimulációs transzfernél, amikor egy embriót is csak azért kaphattam vissza, mert szinte kikönyörögtem.
Ezért igyekeztem ma is tenni az ügy érdekében. Tegnap több, mint 3 liter folyadékot toltam le, abból 7 deci ilyen izotóniás izé volt. Ma pedig a mozgást iktattam be nagyobb mennyiségben: lépcsőzés a tizedikről (khm, igen, csak lefelé, mert visszafelé annyira meg voltam pakolva, hogy a plusz súlytól még sík terepen is fájt a hasam), séta a bankhoz, majd a HÉV állomáshoz bérletért, aztán irány a DM egy pár cuccért, majd hazafelé útbaejtettem a konditermet (még sportitalért) és a CBA-t, ahol kicsit bevásároltam. Ez így cakli-pakli olyan 1,5 km-es séta lett, így megvolt szerintem a kellő mozgásadag.
Ma az ivással vagyok lemaradva, még csak 2-2,2 liternél járok, habár abból legalább 1,2 liter izotóniás ital volt. Még egy kicsit belehúzok este, és simán meglesz közel 3 liter is.

A mai napom egyébként kb. ennyi, ezen kívül kis főzés (a párolóval egyszerű minden nap frisset főzni, hamár úgyis itthon vagyok), nasi készítés, minimális kreatívkodás, és huss, már el is repült a nap.
A kreatívkodáshoz visszatérve, Karácsonyi Cukiságok rovatunkban (copyright by Piros :)) a készültségük különböző fázisaiban már többször bemutatott filc és textil díszek szerepelnek. Legutóbb alighanem már úgy tűnt, hogy készen vagyok velük, de most megmutatom, hogy valójában hogyan és hová kerültek. :)




(A kanapét és a párnákat most nem nagyon kell nézni, ütik erősen a piros díszeket, de ők még nem kapták meg a karácsonyi ünneplős ruhájukat, ami sötétbarna - óarany színvilág lesz.)


Holnap tehát transzfer, azaz az embriók visszaültetése, fél 11-kor lehet rám gondolni! :) Köszi!




12 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a kis fehér-piros fenyőfák, drukkolok holnapra!

    VálaszTörlés
  2. Azt kívánom neked, hogy jövőre ne legyen időd új dekorációt készíteni. Naná, hogy egy ikerpár miatt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. KIssé gonosz jókívánság, tetszik! :) Köszi!

      Törlés
  3. Drukkolok nagyon :-)
    Es meg a kanape is unnepi diszt kap? Wow <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Á, az már semmi komoly, csak egy kicsit szebb ágytakaró, meg díszesebb párnahuzatok lesznek. Bár ha hozzáteszem, hogy a lakásban a dekorációs textileket a ház ura vásárolgatja (előszeretettel), és designolja velük újra a szobákat havonta-kéthavonta, úgy hogy hangzik? :D

      Törlés
  4. Drukolok! Hanyat kaptal vissza?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Végül ketten jöttek velem haza.

      Törlés