...............................................................

...............................................................
...............................................................

2015. december 7., hétfő

ET+4: beágyazódás

Legalábbis melegen ajánlom  a szervezetemnek, hogy végre az legyen! :)

Egyébként csak a napok száma alapján gondolom, hogy kb. ott tartok, tünet természetesen nincs.

Ma olyan semmilyen-nyugis napom volt, apróságokat tettem-vettem, gyógyszertárban voltam (fincsi, újabb adag Clexane-ért... ), papírboltban, sütöttem, hajat mostam, egyszóval éltem a nem dolgozók eseménydús életét. :)

Érezni nem érzek kb. semmit, csak a reggeli enyhén mensis görcsök vannak, bár már rájöttem, hogy alighanem részben attól, hogy mostanában sokat pisilek (sokat is iszom, de szerintem valamelyik gyógyszer is hajthatja a vizet), és reggelente úgy ébredek, hogy már nagyon-nagyon kell. És szerintem annyira tele van már addigra a hólyag, hogy nyomja a méhemet. De mivel az elmúlt napokban voltak lábizomgörcseim is, megnéztem már a vitaminkomplexem összetételét is, hogy mennyi magnézium van benne. Hát, az persze pont nem olyan sok (mert ennek még értelme is lenne a lombik alatt -ha már a gyártó főleg a lombik sikerességi arányának növelésével promótálja a cuccot -, ellentétben a lórúgás adag B12-vel, ami csak hízlal, mint egy kocát), mindössze a napi ajánlott mennyiség 26%-a. A korábbi normál "bolti" multivitaminom emelt adagot tartalmazott magnéziumból, így ez most tutira kevés a szervezetemnek. Gyorsan át is álltam MagneB6-ról Magnesolv-ra, annak elvileg jobb a felszívódása (gyógyszerészt kértem, hogy valami tutit ajánljon).

Jajj, meg ha már gyógyszertár, jut eszembe! Hát nem elcsábultam, amíg sorban álltam a Clexane-ért? Naná, hogy terhességi tesztet vettem, méghozzá 10-es, azaz extra érzékenységűt. Ha már esetleg tesztelek a vérvétel előtt, ami szerintem 1 hét múlva lesz, a transzfer utáni 12. napon (15. dpo-n, az mondjuk már nem annyira korai), akkor olyan tesztem legyen, ami még esélyes is, hogy kimutassa.

Na jó, most már tényleg kezdek összekavarodni a napokkal. Vagyis a doki kavart meg teljesen. Én eddig mindig kb. ET+11-re kalkuláltam a vérvétellel, ami 3 napos embrió esetén ugye a 14. dpo (azaz peteérés utáni nap), ami vérből való ellenőrzéshez is már bőven a biztonsági játék kellene, hogy legyen, mert addigra a pisilős tesztnek is nagy eséllyel mutatnia kell. Az intézet ehhez képest ugye mindig kerek két hetet ír elő a transzferhez képest a pisilős tesztelésre. Na, az már tényleg a biztosra "menés", mert az már a 17. dpo. Ha akkor nem mutat semmit a teszt, ott már szerintem sok értelme nincs is a másnapi ismétlésnek (tudom, persze, van akinek a 8-10. hétig se mutatja ki...).
Vissza a számolgatáshoz. Doki most is a két hetet mondta, amikor szóltam, hogy inkább vérvételre jönnék, akkor mondta, hogy igen, az 1-2 nappal korábban is ki tudja mutatni, mehetek 14-étől, nem is, 15-16-án menjek. Na most, könnyű számolni - mivel november utolsó napján volt a petesejtleszívás, azaz a luteális fázisom napjainak száma mindig az adott napi dátummal egyezik -, hogy 16-án például a 16. dpo-n leszek (egyben ET+13-n). Na ne már, hogy ilyen későn kelljen mennem vérvételre, ez teljesen nonszensz! Egyébként  a nyakamat merném tenni rá, hogy az történt, hogy a doki a napok száma alapján számolta nekem először a 14-ét, amikor már mehetek vérvételre (14. dpo, ET+12, teljesen jó időpont), aztán ránézett a naptárra, és látta, hogy az hétfő. És mivel újabban nincs nyitva vasárnap az intézet, hétfőn teljesen bolondokháza van, és szerintem egész egyszerűen emiatt nem akarta, hogy akkor menjek...
Hm, most, hogy ezt így levezettem, tutira kedden, 15-én fogok menni vérvételre. Na, akkor ez is kész, haditerv rendben. :) Persze így már végképp csábító az otthoni tesztelés gondolata még a vérvétel előttre, hiszen már előző napon is a 14. dpo-n leszek, ott már egy 10-es tesztnek kb. mindenképp mutatnia kellene. Ezt majd még meglátom, tutira attól függ majd, hogy hogyan állok majd a tünetekkel (cicik méretével, görcsöléssel, esetleg pecsételésels, de legfőképp az akut idegbajjal :D).

Hát, a mai napról kb. ennyit is. :) Annyira nem történt semmi extra, hogy értelmes fotót sem tudok hozni, így kaptok egy értelmetlent. :) A CBA-ban bóklászva botlottam ebbe a meghökkentően megmosolyogtató termékbe. Egyszerűen ott ácsorog a többi lekvár között, méghozzá az extra minőségűek polcán. :)



Jó éjszakát!

5 megjegyzés:

  1. Nagyon drukkolok, minden nap várom a fejleményeket! Nemrég olvaslak, de biztos sokszor jövök majd! :-) Csodaszépek a karácsonyi dekorációk! Hajrá babák!!! :-) üdv: Orsi

    VálaszTörlés
  2. Nagyon drukkolok, minden nap várom a fejleményeket! Nemrég olvaslak, de biztos sokszor jövök majd! :-) Csodaszépek a karácsonyi dekorációk! Hajrá babák!!! :-) üdv: Orsi

    VálaszTörlés
  3. Nagyon-nagyon drukkolok!!! Egyébként a Magnosolv azért is lesz jó, mert később, ha pocakos leszel (és az leszel :)), hajnalban jön a vádligörcs, ez a legesleggyorsabb felszívódású magnézium, ami tud segíteni (tapasztalat, nekem is ajánlották és bevált).
    egy zugolvasó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen a tapasztalat megosztását, és a drukkot, kedves zugolvasó! :)

      Törlés