...............................................................

...............................................................
...............................................................

2015. december 4., péntek

ET+1: első nap hármasban

Máris eltelt (nagyjából) az első nap, amikor az ikrek velem voltak. :)
Tegnap kérdeztem a dokit, hogy mi a használatai utasítás, mire figyeljek, mondjuk ne hajolgassak, vagy ilyesmi, amire azt válaszolta, hogy mindent csinálhatok mától. Hát jó, akkor én mindent csináltam, amit csak gondoltam. Amikor meg elfáradtam, akkor megpihentem kicsit, volt, hogy le is feküdtem egy jó háromnegyed órára.
Egyébként semmi vészeset nem műveltem, egy mosás ment le, ott a teregetés volt a legnehezebb része - már amennyire egy teregetés nehéz :) -, aztán kreatívkodtam gyakorlatilag egész nap. Viszont nagyjából készen is van a karácsonyi dekor, innentől már csak apró finomítások jönek, ha lesz hozzá kedvem.
Megmondom őszintén, hogy ez a dekorálás annyira jól sikerült figyelemelterelő, hogy ma volt olyan, amikor el is felejtkeztem az "állapotomról".
Érezni túl sokat még természetesen nem érzek, a hasam fájogatott kicsit, de ez szerintem csak a tegnapi macera utózmánya, hiszen hétfőn meg szétszurkáltak, akkor eléggé fájt is, azóta sem múlt el teljesen, szóval nem vagyok meglepve, hogy ma is éreztem. De a biztonság kedvéért a MagneB6-ot is elindítottam ma, egyelőre csak napi 1-2 szemet gondolok még, hiszen szedem a multivitamint is, biztosan abban is van (őszintén szólva fogalmam sincs, mivel az a pajzsmirigyes "csodakészítmény", amit  a doki rendelt el, így túlzottan nem is foglalkoztam vele, mi van benne, ha azt mondják nekem kifejezetten az való, akkor azt szedem alapon).
Más most még nem is érezhetek, nincs is semmi más.

És ha már Piros felvetette, akkor ejtsünk szót máris a tesztkérdésről. Ami biztos, hogy mindenképp fogok menni vérvételre. Biztos eredményt akarok tudni, mert talán emlékeztek, hogy nekem aztán fura halvány szellemcsíkokat szoktak produkálni a tesztek, na meg hall az ember mindenfélét, még a saját családjából is. Szóval vérvétel lesz, a dokinak is mondtam. Azt mondta, hogy ha otthon pisilek, akkor kereken két hét múlva tegyem, a vérvétel 1-2 nappal hamarabb is kimutathatja. Aztán ehhez képest jól kiszámolta nekem, hogy legkorábban 16-án menjek vérvételre, ami a transzfer után 13 nappal van. Őszintén szólva én azt kicsit későinek érzem, nem hiszem el, hogy transzfer után a 10-11. napon a vérből ne tudnák kimutatni, hiszen az már a 13-14. nap az ovuláció után, normál terhességnél is a sima pisilős teszt is kimutatja addigra... Így úgy saccolom, hogy 15-én megyek majd vérvételre, legkésőbb 16-án. Azt nem tudom, hogy fogok-e előtte tesztelni itthon, mondjuk Clearblue-val, vagy valami mással, ami korán képes kimutatni. Szerintem sokan vagytok, akik régebb óta olvastok, így tudjátok, mennyire türelmetlen tudok lenni, de most szeretném normálisan csinálni, nem akarok totális idegbajt magamnak. 
Filózok azon is, hogy egyáltalán nem tesztelek a vérvétel előtt, de ez nem biztos, hogy jó ötlet. Bármi lesz is az eredmény (és esetleg nekem ráutaló jelek és tünetek révén nem is lesz róla elképzelésem előre, hogy mi lehet a helyzet), azzal ott helyben kell majd megküzdenem, valószínűleg egy tele lévő váróban. Ha pozitív, ha negatív lesz, nem adhatom majd nagyon ki az érzelmeimet, márpedig afelől nincs kétségem, hogy addigra eléggé felfokozott idegállapotban leszek. Szóval ezen még rágódom, meg meglátjuk, hogy mennyire bírom cérnával.
De azért azt szeretném kérni, hogy legyetek olyan kedvesek, és ne bíztassatok tesztelésre, vagy ha lehet, eszembe se juttassátok! :D Ezen a téren kicsi az önuralmam, elég egy példa, hogy valakinek milyen korán mutatta ki a teszt, és már rohanok is a mosdóba. :) Köszi!

Na, az első napi elmélkedés végére jöjjön a Karácsonyi Cukiságok rovat, ezúttal a hálóba, az ágy fölé készített csüngi-büngivel. Több képet is kaptok, a könnyebb ötletmerítés végett. :)







4 megjegyzés:

  1. Nálunk (BMC) 5 napos transzfer után a 9-ik napon van vérvétel. Akkor a hcg ha eléri a 40-es szintet az már jó kb.
    Nekem a 10-ik napon volt a vérvétel mivel hétvégére esett a 9-ik nap, és 197 lett a hcg. Egy kisfiú lapult a pocakomban. Elmúlt két éves. Semmi tünetem nem volt, csak annyi volt más a korábbi sikertelenekhez képest hogy a vérvétel előtti napon meg utána is szurkált a hasam.
    Levették a vért majd utána titokban elmentem a wcbe tesztelni. Gondoltam, ha sikerült várok, ha nem hazamegyek. Betettem a pisis tesztet a táskámba és kimentem az intézet elé. Időközben eltelt a pár perc. Sütött a nap, ránéztem a tesztre. Halvány, de egyértelmű két csík volt. Életem egyik legszebb és legemlékezetesebb pillanata.
    Ugyanezt kívánom Neked, azaz egy nagy kalappal!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy elmesélted a sztoridat! Biztosan tényleg nagyon emlékezetes volt, de én biztosan nem fogok egy ilyen módszerre szavazni. Eddig is végigültem vérvételeknél a várakozási időmet (volt amikor 4 órát...), és ha már a vérvételi eredmény előtt akarom majd tudni, biztosan inkább itthon tesztelek, mert az mégiscsak kényelmesebb, és akkor már reggeli első pisiből, mert az meg biztosabb. Na de persze most még nagy a szám, aztán ki tudja, mi mindenre fogom ragadtatni magam. :)

      Törlés
  2. Nekem nem mutatta koran a teszt a terhesseget, sot, a 12.dpo-n meg semmi nem latszott, ket nappal kesobb is csak olyan halvanyan, hogy a ferjem nem is latta :-)
    Szoval en nem tudlak korai tesztelesre buzditani, mert nincs alapom :-)
    Ellenben amit Lovely ir, nagyon izgalmasnak hangzik es tok jol kikuszobolheto a "tomeg" elotti erzelmek megnyilvanulasa.
    Akarhogy is lesz, tovabbra is drukkolok.
    A karacsonyi cukisagaid meg annyira profik, hogy letettem a lopas gondolatarol, maradok a sajat kepessegeim hatarain belul. Viszont szuper jokat jovok gyoyorkodni ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Piros, ezt is jó tudni, mert az ember hajlamos elhinni a sok korai eredmény hallatán, hogy az tuti, hogy 13. dpo környékén már mutatja a teszt.
      A kreatívkodásaimra kapott bókot pedig köszönöm, de hidd el, közel sem olyan profik, mint ahogyan látszanak, ezen a csüngőn például a tetején lévő fenyőfa a legvégén került csak rá, mert olyan csúnyán sikerült megoldanom az akasztós részét (fűtéscsőre kell akasztani, de úgy kellett megoldanom, hogy egyetlen mozdulattal le is vehető legyen, így nem kötözhettem rá egyszerűen), hogy valamivel el kellett takarnom. :) Ezzel együtt örülök, ha a fotókkal örömet tudok szerezni nektek!

      Törlés