...............................................................

...............................................................
...............................................................

2015. december 10., csütörtök

ET+7 : féltáv

Ezer bocsánat, hogy tegnap nem jöttem, de annyira nem történt semmi, hogy nem tudtam volna miről írni.

Ma vagyok kereken egy héttel a transzfer után, a luteális fázis 10 napján. Nagyjából innentől kezdve lehet létjogosultsága az állítólagos tünetek figyelésének.
Tegnap elég sokat görcsöltem sajnos, amikor meg nem volt görcs, akkor is éreztem a hasam. Igyekszem a magnéziumot nagy mennyiségben tolni. Ma még nem is volt görcs, csak olyan... Nem is tudom, olyan nehéznek érzem az alhasamat. Olyan tompa nyomás-féleség van benne.
Cicikkel egyelőre elégedett vagyok, méretesek, és mintha igazából az elmúlt két napban kezdtek volna jobban nőni. Persze a ciciméret igazából majd a következő 2-3 napban lesz igazi indikátor, ilyenkor még általában nem szoktak elkezdeni összemenni.
Más nem nagyon van, csak az eddigiek: sok pisilés (alighanem gyógyszer és sok ivás miatt), és a csemegeubi (tegnap lecsúszott újabb bő fél üveg :)).
Egyébként elvagyok csendeskén, light-osan teszek-veszek, semmi komolyabb megerőltetés, de minden napra jut valami kis tennivaló is, hogy azért mozogjak is.

A kreatívkodásban is belassultam, bár ma ezen a téren visszatértem kicsit az általános iskola alsó tagozatába: papír hópelyheket vagdaltam. A lakásba maximum már csak ilyeneket tudok felaplikálni, a többi készen van.
Illetve jajj dehogyis, de hülye vagyok! Idén úgy fest tényleg tradicionálisabb lesz a karácsonyunk, mint az elmúlt években: lehet, hogy lesz igazi fenyőnk! Vágott fát sosem veszünk, pár éve vettünk egyszer dézsás fenyőt, ő anyukám kertjében cseperedik azóta. Többször nem vettünk, mert eléggé húzós áron vannak, és az az egy is majdnem kipusztult első körben. Most viszont a Lidl nagyon jó áron hirdet dézsás fenyőt, így hétvégén megnézzük majd, és ha van, és szép, akkor veszünk.
Na, ha lesz valódi fácskánk, akkor rá még készítek majd egy pár díszt, ami passzol a szobában lévő dekorhoz.
Ezt leszámítva már csak az ajándékok csomagolása van hátra, ami nálam természetesen szintén alapos munka szokott lenni. :)
Viszont újabb jó hír: úgy tűnik lassan meglesz az összes ajándék, és még Neki is sikerült kitalálnom valamit, ma meg is rendeltem. Remélem tényleg meg is jön majd, mert azt írták a webshopban, hogy beszerzés alatt van a termék. Igaz, utána emailben a szokásos megrendelésmegerősítésen kívül jött még egy email, amiben azt írták, hogy tudják szállítani. Így bízom benne, hogy tényleg megjön majd (az ajándék!!!, nem más, semmi más nem jöhet meg!!! :))

Más azt hiszem tényleg nincs. Fotót a kis hópelyheimről kaptok ma. :)


8 megjegyzés:

  1. Szia! Hiányzott a tegnapi bejelentkezésed, jó hogy ma írtál. Én is kb.ennyit érzek, apróbb szurkálások a hasamban, érzékenyebb mell, remélem ezek jó jelek, én annak veszem! Lehetnénk egy héttel öregebbek... 😉 A vérvételt nem tudom fixre (én vidéki vagyok), csak ha előtte fogtam egy zebrát itthon! 😇🙈 Szép estét Nektek! 😉

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! De örülök, hogy írtál! Gondoltam rád! Akkor eddig jól állsz, ez szuper! A vérvétel így érthető, remélem sikeres lesz majd az a szafari! :) Ha esetleg majd megírnád, hogy mi lett a teszt eredménye, nagyon örülnék! Továbbra is megy a drukk!

      Törlés
  2. De jó, hogy írtál, jöttem tegnap többször is! Megy a drukk továbbra is! :-)

    VálaszTörlés
  3. A nehéz alhas jó jel, megy a drukk :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, jól esik, hogy erősítgeted a hitem a vélt jelek visszaigazolásával! :)

      Törlés
  4. Naprol napra izgibb! :-) En is jovok minden aldott nap, van, hogy tobbszor is :-D

    VálaszTörlés
  5. Köszi Piros! Tényleg olyan jól esik, hogy így izgultok értem! :)

    VálaszTörlés