...............................................................

...............................................................
...............................................................

2014. november 19., szerda

Transzfer, avagy igyátok azt a gránátalmát! :)

14 mm. Esetleg 17, mert épp belekattogott valami gép, amikor a doki mondta, én pedig nem mertem visszakérdezni, elvégre nem nekem diktálta az adatokat. :) A tizen után még egy é-t értettem belőle. Mindenesetre háromszor is megdícsért, hogy milyen szép vastag a méhnyálkahártya, még a végén az uh képen is megmutatta. Valóban, nagyon jól látszik, hogy a méh méretéhez képest már-már döbbenetesen vastag. Előszedtem a májusi stimus transzfer és az augusztusi első FET uh-képeit is. Az előbbin nevetséges, ami nyálkahártyaként látszik (most már tudom, hogy mit kell nézni), igaz, akkor alig volt több 8 mm-nél. Az augusztusi emlékeim szerint 12 mm körül volt, de arányaiban, a méh méretéhez képest az is lényegesen vékonyabbnak tűnik, így lehet nem 14, hanem 17 mm most. Mindegy is, a 14 mm is 'botrányosan" jó érték tőlem, szóval áldassék a neve annak, aki felhívta a figyelmem a gránátalmára! Mondjuk ha mégis mensi lesz a vége ennek a ciklusnak is, akkor már biztosan nem leszek ilyen boldog, mire ez a nyálkahártya lejön... Pfff... :) De nem lesz ilyen, mert ilyen vastag dunyhában muszáj megtapadnia legalább egy bogyókának.

Egyébként kettőt kaptam vissza, szépek voltak, de azt mondta a doki, hogy ugyanolyan állapotban voltak, mint lefagyasztáskor. Ezt az infót nem tudtam értelmezni. Ez most jó, mert hurrá, nem sérültek, vagy rossz, mert kb. 6 órával a felengedés után már újra osztódniuk kellett volna? Végül csakazértse kérdeztem meg, mint ahogy a biológusnőt sem, hogy végülis hány sejtesek. A nő azt mondta, hogy szépek, én is annak láttam őket természetesen (korán kezdem, hogy anyai büszkeséggel nézzek rájuk :D), és úgy döntöttem, hogy ezt a "szép" jelzőt a biológustól a minőségükre utalónak tekintem, és kész.

A doki is normális volt, simán ráírta nekem a BNO-kódot a papírra, sőt, ő maga is rácsodálkozott, hogy jé, tényleg, miért nincs rajta (most döbbentem rá, hogy miért van a zárójelentésen is háromféle BNO-kód, viszont semmi konkrét infó arról, hogy pl. túl voltam stimulálva: akkora a pörgés, hogy ezek gyakorlatilag séma doksik, csak a beteg adatait helyettesítik be, egyébként szövegesen csak annyit tartalmaznak, ami minden betegre, illetve az egyes beavatkozáskategóriákra igaz, és a pár adat átírásával pillanatok alatt nyomtatható is). Továbbá kértem és kaptam még progeszteront, mert az Utro nem fog kitartani a tesztig, Crinone-t írt, hát erről már sok "szépet" olvastan, biztos vicces lesz. Állítólag sokkal fujjabb, mint az Utro, holott szerintem az se piskóta.

Most itthon vagyok, fekszem a kanapén, és pihenek. Délután a házidokival kellene elintéznem a táppénzes papírt (ja, a kaális doki, miután ecseteltem, hogy miért kell a BNO kód, és a táppénz, még pluszban rá is írta a papíromra, hogy hosszabb pihenés és kímélet javasolt, szóval megint jó fej volt, piros pont). A gond csak az, hogy szó szerint a város másik végén van a  házidoki, több, mint egy óra zötyögés oda az út BKV-val, aztán meg ülhetek egy másik órát a hideg váróteremben a sok köhögőssel. Így arra gondoltam, hogy a rendelés legelején felhívom, és megkérdezem, hogy lehetne-e úgy, mint májusban, hogy most csak bediktálom a kódot, állományba vesznek, és mondjuk jövő hétre valamikorra adnak egy időpontot, hogy azonnal bemehessek, ne kelljen a betegek között ücsörögnöm. Remélem beleegyeznek, semmi kedvem a transzfer utáni első napon 3-4 órát bkv-zással és vírusgyűjtögetéssel tölteni. :)

Na, hát ennyi van most.

A gránátalmát tehát igyátok nyugdtan nagyobb (2-2,5 decis) adagban, de vigyázat, egy dolgot felejtettem el talán eddig: endometriózis és endometritis esetén TILOS!!!! Ezek az ösztrogéndominancia miatt alakulnak ki, a gránátalmában meg rengeteg fito- (azaz növényi) ösztrogén van.

Mára ennyit, csók, majd jövök! :)

6 megjegyzés:

  1. Szia Nedria, orulok hogy jol sikerult a transzfer es hogy ilyen lelkes vagy. Jol bejott ez a granatalma, en a mehpemponek ereztem ugyanezt a hatasat, az elso ket transzferemkor 11 mm volt a nyalkahartyam es pont emiatt nem mertem mar a mostaninal hasznalni mivel egy ciklust endometritis miatt nekem mar le kellett allitani, es most is vegig azon paraztam hogy hol fer el az a sok ver bennem pedig csak 8 mm volt most. Igaz, nekem 30 nap volt a beultiig. De el sem tudom kepzelni milyen lehet egy 14 vagy 17 vastagsag, nem faj a hasad, nem erzed ugy hogy mindjart szetrobbansz?
    A Crinonerol egy egesz bejegyzest irtam oktoberben, azert ajanlom figyelmedbe mert minden mellekhatas amit eszleltem normalisnak bizonyult. Teny en nem birtam ki meg a 10-ik het vegeig sem, nalatok meg gondolom tovabb kell hasznalni, tehat esetleg ha te sem birod lehet hogy kesobb jobb visszavaltani utrora. De azt hiszem hogy jobb minosegu a Crinone, legalabbis az ara nalunk a 20szorosa a prometriumnak ami amugy van nekunk.
    Drukkolok nagyon, jo pihenest, vigyazz magadra es jelentkezz majd. Mikor tervezel tesztelni?

    VálaszTörlés
  2. Ezek csodás hírek! :))) Drukk továbbra is!!

    VálaszTörlés
  3. Szia,

    A miert kerdesekre keresem a valaszt, a dolgok moge nezek, es maximalisan hiszek benne hogy a testi tuneteknek van lelki oka. Ha megtalaljuk az okot, tudunk rajta valtoztatni.
    Ha az idod engedi, szivesen leveleznek errol veled.

    Ivett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ivett!

      Köszönöm a hozzászólásod! Ne haragudj, de nem szeretnék élni a felajánlottt lehetőséggel. Alapvetően ugyan egyetértek veled, de egyrészt a saját lelki traumáimmal és félelmeimmel elég jól tisztában vagyok, a betegségeimmel összefüggésben is, másrészt bármennyire is hiszek a lelki eredetben,az én összes betegségemnek nagyon egyértelmű biológiai okai vannak, ami lelki dolgok ide-vagy oda, mindenképp előidézték volna a problémáimat. A genetikai "prognózis" beteljesedésében ugyan lehet szerepe a lelki tényezőknek is, de Csermobil megtörténtének semmi köze az én lelki életemhez. Jó lenne, ha pusztán mentális-pszichés kezeléssel gyógyítható lennék, de erre nincs esély.
      De köszönöm még egyszer a felajánlott lehetőséget.

      Törlés
  4. Nagyon szép eredmény, Nedria, drukkolok nagyon.

    VálaszTörlés
  5. Drukkolok, hogy Minden rendben legyen!Jó ez a pozitív hozzáállás!

    VálaszTörlés