...............................................................

...............................................................
...............................................................

2014. november 21., péntek

ET + 3. nap

Első helyzetjelentés.

Jól vagyunk. Remélem mind a hárman. :)

Nincs semmi különös. Ella kérdésére válaszul: nem, nem érzek semmi extrát a hasamban, sőt, épp azon csodálkozom, hogy az előző két transzfer után jobban fájt a hasam rögtön a transzfertől. Na nem mondom, hogy most egyáltalán nem érzem a hasam, de felrobbanok érzés közel sincs.

Cicik kellően nagyok, más tünetszerűség nincs. Pihenek, fekszem, kevés, könnyű teendővel vagy sétával fűszerezve.

Ja igen, a házidokival sikerült leboltolnom a táppénzes papírt is, szerdán csak telefonon bediktáltam a BNO-kódot, és kedden, időpontra megyek majd, hogy bevigyem a papírt is.

A tesztet egyenlőre nem nagyon tudom. A biztos része a vérvétel, ET+13. napon, hétfőn megyek, és mindenképp megyek. Pénteken nem akarok menni, mert még csak ET+10 lesz, azt kicsit korainak érzem. Valószínűleg pisilős tesztet is csinálok majd, csak nem tudom, hogy mikor. Őt nem akarom stresszelni vele, bármi is lesz az eredmény, mert 100 %-ig bele fogja élni magát. Így viszont nehéz lesz az időzítés, mert ET+11-12. nap hétvégére esik,Ő is otthon lesz, esélyem sem lesz sutyiban tesztelni. Marad a hétfő reggel, amit meg a saját lelkivilágom miatt érzek rossznak, ha csak akkor szembesülök egy esetleges szűzfehér tesztcsíkkal, akkor nagy bili füle lesz. Maradna a péntek, ami totális logikai bukfenc lenne, hiszen ET+10, vérvételes tesztre korainak érzem, ehelyett pisilőset csináljak? Amikor a pisiben sokkal kevesebb HCG van? Szóval nem tudom, hogyan lesz, alighanem akkor tesztelek majd, amikor elkap a gépszíj. :D

Hát, ennyit tudok most mondani. Majd jövök, ha lesz valami ennél informatívabb is. :)

4 megjegyzés:

  1. Jólvan, nagyon nagyon szorítok, annyira szeretném bárcsak sikerülne.
    Én korai tesztelős voltam, de ez nem rábeszélés! Most szeptemberben meg akartam várni az ET+8-at (nekem 5 napos embrióm volt) de végül a 6-ik napon rózsaszínesen folyt ki a Crinone (amiről kiderült hogy nem gond, ez sajnos felmar belül mindent) de akkor a biztonság kedvéért csináltam egyet. Olyan ha akarom igen, ha akarom nem lett. Aztán ET+8-nál már egész tisztességes csíkocska volt.
    Igen ha inkább biztosra akarsz menni várd ki a hétfőt.
    Drukk drukk drukk ++++++++++++++++++++++++

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Hű basszuskulcs a Crinone felmarós? Az gáz, mert én meg mindentől felmaródok, ha nem kellene is... ;( Nem örülök. Jajj, elolvasom már az idevágó bejegyzésed, csak eddig nem akartam magam előre riogatni. :)

      Törlés
  2. Amúgy én is korai tesztelős vagyok. Vagyis hát... tulajdonképpen egy tesztőrült vagyok...Igaz lombikom még nem volt, de a 3 biokémiai terhességemnél már kb. 10-11. napon volt halvány csík, így pl inszemek után is nyomattam már a tesztet jó korán. Max nyugtattam magam, hogy még túl korai azért negatív. Gyanítom így fogok eljárni majd a lombiknál is:) Na, nem azért írom, hogy ezt a példát javaslom, mert tudom, ez kicsit tényleg beteges:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem én verhetetlen vagyok idegbajos tesztelés témában: spontán ciklusokban, elzáródott petevezetékekkel is feszt tesztelni szoktam. :) Az elmúlt két lombiknál is botrányos volt, amit műveltem, volt olyan, hogy egyszerre háromféle tesztet csináltam. Aztán dühömben elhatároztam, hogy soha többet, mert teljesen kiborít. Ehhez képest már most viszketek, hogy mikor kezdhetem. :D Asszem csütörtöknél végül nem fogom tovább bírni. :)

      Törlés