...............................................................

...............................................................
...............................................................

2014. november 26., szerda

Kálvária

De akár szimpla szerencsétlenkedésnek is mondhatnám. Mindenesetre nem is én lennék, ha nem így történt volna, és alighanem "büntetésül" kaptam a sorstól, amiért türelmetlen vagyok már megint.

Igen, jól sejtitek, a tesztelésről van szó. Mert természetesen nem bírtam magammal. :) Viszont most még valahogy a tesztek sem működnek nekem, nem is értem.

Tegnap reggel még megálltam a dolgot, meg nem is lettek volna alkalmasak a körülmények. Aztán elmentem a házidokihoz a táppénz miatt, és hazafelé bementem a gyógyszertárba. Eleve tesztet akartam venni, mert normálisabb minőségű nem volt itthon, és valahogy belémjött a "harctéri ideg", hogy ha most leszek terhes, még egy olyan tesztem sincs, amit úgy el is lehetne tenni emlékbe. Tudom, fujj, meg minden, de akkor is...

Szóval berongyoltam egy plázás nagyobb gyógyszertárba, ahol a polcokon szabadon válogathat az ember a cuccok között, Clearblue compactot akartam venni. És akkor megláttam az Amazont. Korábbi idegbajos tesztelések kapcsán találtam rá, a neten legalábbis, mert még sosem használtam, de tudtam, hogy valami érzékenyebb fajta. Bingó, a doboz elejéről ordított, hogy 10 ml/ L vagy mi a mértékegység. Mindegy, a lényeg, hogy a normál tesztek 25-ösek, ez meg 10-es. Természtesen tisztában vagyok a 10-es tesztek hibájával (fene nagy érzékenységükben hajlamosak összekeverni a HCG-t az LH-val, és fals pozitív eredményt adni). De mivel tudtam, hogy ez benne van a pakliban, megkockáztattam.

Nagy boldogan hazatéptem vele, aztán nem tudtam mi legyen. Szerettem volna eltenni ma reggelre, de persze hogy nem ment. Majd' 6 órás nem pisilés és nem ivás után ellőttem.
Nos kérem, én mér elég tapasztalt vagyok, szerintem a fél iparágat egyedül el tudnám tartani, annyi tesztet csináltam már, de ilyet még sosem láttam: még a kontroll csík sem jött elő. Pontosabban, ami előjött, a várt csík felső negyedénél inkább, azt a rövidsége miatt inkább csak kontroll pöttynek nevezném.... Cserébe, hogy ne legyek híján a csíkoknak, a tesztcsík helyén, és attól jobbra vízszintes csíkok futottak végig a teszten, mintha túlszívta volna magát a folyadékból, hogy ne legyek undi. Ez meg elvileg lehetetlen, mert kazettás-pipettás rendszerű volt, azaz csak kézremegés, és a tízes számkörben való nagyon súlyos számolási hibák esetén lehet elrontani, hogy megfelelő mennyiségű folyadék kerüljön a mintaablakba. Később nézegetve nagyon halványan mintha lett volna függőleges csík a vízszintes mintázat alatt, de erről a tesztről még a gyártója sem tudta volna megmondani, hogy mit mutat. Azaz első kísérlet érvénytelen.

Na sebaj, majd ma reggel, ET+8, 11. dpo. Mára egy angyali, Gabriel nevű teszttel készültem, amit szintén netes kutakodások révén ismertem meg. Ez is egy vicces teszt, eleve ott kezdődik a dolog, hogy a neten minden forrás azt állítja,hogy 20-as érzékenységű. Magán a teszten meg 25 szerepel... Sebaj, mert cserébe a tájékoztatója azt állította, hogy extrém vakmerő (leendő) várandósok, akiknek az agyát már úgyis megborította a sok hormon, tehát képtelenek józan racionális döntéseket hozni, akár már a 10. dpo-tól megpróbálkozhatnak a használatával. Teljesen egyértelmű volt, hogy ezzel csak rám gondolhattak, így eleve ezzel a teszttel kezdtem.
Szintén kazettás, csepegtetős. Erősen koncentráltam, hogy nehogy tévedés essék a cseppek számát illetően. Ez a teszt szépen működött, azonnal teljes, erős kontroll csík jelent meg. Miközben várakoztam, bizonyítandó a beteges tesztelési szokásaimat, azonnal csináltam egy X-epilest is. Ez most 200 FT/darab áron szerezhető be, tehát egyrészt kit érdekel egy elpazarolt teszt; másrészt főleg ezzel szoktam tesztelgetni, ez szokta az átverős halvány csíkokat produkálni, így kiválóan alkalmas referenciának, annak eldöntéséhez, hogy egy esetleges halvány csík a  szokásos átejtés-e, vagy ezúttal némileg komolyabban lehet venni. 
Szóval megcsináltam az X-epilt, aztán visszatértem a Gabrielhez, és bár ez is elkezdett némileg vízszintesen is sávozódni, lassan kezdett kibontakozni egy függőleges vonal a tesztcsík vélhető helyén is. Egyre határozottabban látható volt, épp csak mintha a színe nem stimmelt volna. Halvány volt, persze, nagyon halvány, és ilyenkor döntse el az ember, pláne ha felette meg szép színesen keresztbesávos a hülye teszt, hogy ez most nagyon halvány rózsaszín, vagy szürke. Mert ha szürke, akkor arról a bizonyos szellemcsíkról van szó, ami csak átverés, és igazából csak ezért jelenik meg, mert valószínűleg túlszívta magát a teszt, átázott, és látszik a tesztcsík helye. A helye, és nem egy tesztcsík. Nade. Elvileg ez a bizonyos szellemcsík arról ismerszik fel, hogy csak bizonyos szögből látszik, egyébként fehér a teszt. Az én tesztem ugyan eleve nem volt fehér a keresztbecsíkoknak köszönhetően, de ez a második csík bizony minden irányból, fényfelé, vagy attól elfordítva, egy méteres távolságból is látszott. Nabakker, akkor ez most mi?
Nézem az X-epilest: azon a szokásos szintű, átverős kategóriájú második csík látszik. Ez nem segít. Hogy ismét bizonyítsam a teszt tájékoztatójánál leírt vakmerő, sőt idegbajos tesztelő természetemet, ugrottam a  harmadik tesztért. Igen, mekkora állatság már, de van itthon még bőven "játszós", és jobb minőségű is, a költség az összes lombikos cucchoz képest most már nevetséges, én meg megőrülök, tehát nyitottam az intézetist. Az összes közül a legjobb, határozott kontrollcsík, semmi keresztbesávok, tiszta, hófehér.

Na jó, pihentessük őket kicsit, mert felrobbanok. De előtte még a legpozitívabb Gabrielt alávetem a legkeményebb tesztnek (hehe, én már a tesztet is tesztelem, ezt csinálja utánam valaki! :D): jön a fotózás. Ugyanis eddig akárhányszor is volt nagyon halványka második csíkom, fotón sosem látszott, számomra az egy etalon, ha az én cseppet sem objektív emberi szemem mellett a kamera is látja. Ha ő is látja, akkor ott is van. Telefon elő, kattintgatás, majd képvisszanézegetés. Juhujj, látszik! Az optika is látja a csíkot!
Na jó, rutinos vén róka vagyok, még ettől sem ugrálok a plafonig örömömben. Inkább elslattyogtam zuhanyozni, aztán majd megnézem őket újra.

Pihent szemmel és pihentetett tesztekkel folytatom a mustrát, és nem akarok hinni a szememnek. Az intézetis teszt hófehérnek tűnő papírján nagyon-nagyon-szemmeresztős halványan ott a szokásos átverős szellemcsík szerű izé. Oké, ilyet évek óta produkálok szinte mindig, a gyerekeim száma viszont még mindig nulla, tehát ez egy negatív teszt.
Menjünk tovább, X-epil. És a kis nyomorék olyat produkált, mint még sosem: fogta és ő is túlszívta magát. Na de hogy hogy! A tesztcsík helyén konkrétan meggyűrődött, beráncosodott a papír, míg közte és a kontrollcsík között egyenletes rózsaszínbe váltott. A tesztcsík helyén csak gyűrődés, immár értékelhetetlen, azaz 4-ből két érvénytelen teszt...

Jöjjön a gyönyörűséges kétcsíkos Gabriel. Amit dühömben majdnem a földhöz vágtam, merthogy az összes csepegtetési odafigyelésem ellenére bizony ez is túlszívta magát. Tovább erősödtek a tesztcsík környékén a vízszintes csíkok, míg a tesztcsík elhalványult! Konkrétan szinte teljesen eltűnt!!! Olyan lett kb, mint az intézetisen. Ha nagyon meresztem a szemem, látom. De most ennél meg mit vegyek eredménynek? Amit a tájékoztató is mond, azaz amilyen frissen volt, vagy amilyenné "száradt"??? Eredmény: ez is érvénytelen.
4-ből három érvénytelen.... Ááááá!!!!

Maradunk a holnap reggeli ismétlésnél. Holnap 12. dpo, csak sima X-epillel fogok szórakozni. Azon kívül Clearblue van még itthon, ahhoz péntek előtt nem nyúlok. Plusz ha a holnapi eredmény reményre ad okot, akkor veszek még egy Gabrielt péntekre, csak hogy eldőljön, hogy "erősödik-e" a csík, azaz a mai második csík mi volt.

Bocsánat a kisregényért, de ezt muszáj voltam leírni, mert teljesen az idegeimre ment.
Köszönöm mindenkinek a bíztatást! A remény még nem teljesen halott, csak nagyon megcsappant a cicikkel együtt....
Szerintem jövök holnap is.

10 megjegyzés:

  1. Szerintem nem állsz rosszul, ha lehet ilyet mondani. Én nem vagyok ennyire szakértő, túlszívás meg csepegtetés (én papírpohárba mártottam mindig és sokkal hosszabb ideig mint kellett volna biztos-ami biztos alapon.)
    Most szeptemberben a DPO napon én is délután teszteltem (asszem óra kihagyás után) és erősen kétséges volt hogy szellemcsík-e vagy mi a szösz. Aztán órára rá csináltam csak újat az már egész egyértelmű volt. Mondjuk nekem "könnyű" volt a helyzetem mert Anyukám itt volt nálunk vendégségben és szinte jött velem a wc-re annyira részt akart venni a tesztelésben én meg egyedül akartam tesztelni mert nem szeretek ehhez közönséget.
    Na csak így tovább!!
    Más tüneted nincs? Hasfájás témakörében?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A DPO napon a DPO 11 napon jelenti.

      Törlés
    2. Köszi Ella! Nem mondtam még, de nagyra értékelem a segítséged, jól esik, ahogy szinte már anyáskodsz velem! :)
      Hát, a hasfájás vegyes. Hol semmit, de egyáltalán semmit nem érzek, hol meg már eléggé mensis jelleggel fájogat, habár igazi erős görcsölés most még azt hiszem egyszer sem volt (na ja, ezzel a vastag méhnyálkahártyával biztos képtelen összehúzni a méhemet a kis satnya izmom :D). Meg a bal petefészkemnél szokott belehasítani, de ez "normális", hiszen most ott van a sárgatest és rajta van a kétcentis endometrióma is...
      Ami van még tünet, de lehet pro és kontra is, vagy lehet semmit nem jelent: a cicik tényleg összementek némileg, cserébe viszont két napja fájogatnak. Ma elég sokat pisiltem, jóval többet, mint ittam. A hangulatom csapongó, elsősorban a sírás akar folyton és meglepően könnyen rámtörni (tegnap egy cuki baba fotóját látva lábadt könnybe a szemem azonnal például, holott én tipikusan nem vagyok az a bármelyik gyerektől elolvadó, gügyögős, elérzékenyülő típus). Az Ember meg épp ma jegyezte meg, hogy milyen szépen eltűntek a pattanásaim, milyen szép tiszta a bőröm (nem vagyok extra pattanásos, de azért mostanában volt). Ja, és ovutól kezdve folyamatosan vizes folyásom van, ami eddig nem volt jellemző (mármint az előzőt két beültetés után). Azt hiszem ennyi.

      Törlés
  2. Na ilyet se mondtak nekem hogy anyáskodó lennék. :))
    Én vagyok itt a fő paragép, legalábbis a népharagból (=kommentek) gyakran ez derül ki.
    Én nagyon szeretném ha minél többmindenki lenne terhes mivel most hogy már a terhes fázisban vagyok nyilván ebben vagyok érdekelt. Ha-ha.
    És mivel én nem vagyok a "csak bízz a babádban" típusú tanácsoknak a híve, le szoktam írni ha velem is hasonló történt.
    A hasfájást csak azért kérdem mert úgy látom rajtam kívül egyedül csak Cicmorgó hasfájós még (na de ő ikrekkel). A folyás is jó jel, de persze ez a hormonoktól van - nem tudom melyiktől. Végülis te "csak" progit kapsz én ösztrogént is kaptam tehát ezekben a jelekben nem nagyon kerestem kapaszkodót.
    Na jó éjszakát, várom a holnap reggeli csepegtetés eredményét!!

    VálaszTörlés
  3. Huu de izgi, nagyon varom hogy irj! :-) hajraaaa +++++++ :-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon-nagyon drukkolok!!!! Azért nem vagy semmi :)) Én is totál ilyen lettem volna, de ezt kiküszöbölvén, elhatároztam, hogy nem tesztelek, nem is vettem tesztet. Szerintemmegőrültem volna :))

    Hajrá Adri, én nem negatív teszteket láttam lelki szemeim előtt, amikor olvastalak :)))

    VálaszTörlés
  5. :) Es meg azt hittem en vagyok nagy tesztelos. De azert szerintem pl.3 naposakkal et+9 elott nincs nagyon ertelme tesztelni. A 9. napon is akkor mutatja ki, ha ikrek es duplan termelnek.
    Amugy kis helyesbites az lh es hcg tesztelesrol. A ket hormon egy reszben azonos, igy az lh teszt felkapja a hcg hormonban levo ugyanolyan molekulat, ami az lh-ban van. Visoznt a hcg teszt a hcg hormon egy olyan molekulajara erzekeny, ami nincs benne az lh-ban... Vagyis a hcg teszt nem lesz fals amiatt, mert lh-t erzekel, mivel nem erzekeli azt :) Egyebkent en pont a Gabrielrol hallottam, hogy nagyon rossz minosegu es legtobbszor fals pozitivat mutat(ez akkor ervenyes, ha meg nagyon halvany a csik). Hetfo keddig meg ugyse kell temetni az egeszet, az elott meg lehet rakeszulosen tesztelgetni, de megcsak 60-70%, hogy kimutatja a pozitivat. Drukkolok!

    VálaszTörlés
  6. A mai teszted eredménye mi lett??

    VálaszTörlés
  7. :)) Amúgy, én is azt hittem, hogy durva vagyok, de megnyugtat, hogy itt van még egy (nagyobb) tesztőrült:) Nálam is be van ám már spájzolva, hidd el, pedig a leszíváson sem vagyok túl:D Azon gondolkodom, hogy fel kellene találni az otthoni hcg mérőt vérből, olyan lenne mint a vércukormérő (vagy van ilyen amúgy?)
    Nekem mindenesetre biztatónak tűnik a kálváriád, ráadásul még korán is van.
    ++++++++++++++++++++++++

    VálaszTörlés
  8. MIZUJS????!!!! Íírj, légyszi, légyszi!!!

    VálaszTörlés