...............................................................

...............................................................
...............................................................

2014. november 28., péntek

Lassacskán...

Elnézést, látom sikerült felfokoznom a közhangulatot, aztán meg csalárd módon eltűntem... :) A tegnapi és mai nap kissé zűrösre sikerült.

De hogy ne csigázzak tovább senkit: egyenlőre negatív. És most már egyértelműen az, szép hófehér tesztek. :P

De nyugalom, magamtól is eljutottam oda, amit Csigusz is írt: valamikor kitisztult szemmel felnéztem a tesztekből, és a fejemhez kaptam - hát mit is várok én, amikor eredetileg még az ET+10-et (azaz a mai napot) is túl korainak tartottam még a vérvételhez is? Sajnos nagyon könnyű elültetni a bogarat az én fülemben holmi 11. dpo-n pozitív tesztekkel, ami aztán mint láttuk combos elmebajjá növi ki magát. :) Biztos van, akinek tényleg látszik már valami 10-11. dpo-n, de az intézet is biztos nem véletlenül találta ki, hogy legkorábban ET+12-n teszteljen az ember. 
Szóval nem vagyok letörve, egyenlőre maga a teszt még nem sokat jelent szerintem. Az már inkább jelenthet, hogy egyre többször és határozottabban mensis jellegű hasfájásaim és jajj, mindjárt megjön! érzéseim vannak. A cicik még tűrhető méretűek.

Szóval meglátjuk, hogy mi lesz. A hétvégén legfeljebb külön kérésre fogok tesztelni. Azaz ha esetleg Ő kéri. De egyébként biztos nem, mert észrevenné, és pasiból lévén, bármi lenne is az eredmény, azonnal 100%-ban elfogadná. Szóval azt akarom, hogy ő ha valamit megtud, az már a biztos eredmény legyen. (Erre mi történt? Leült most mellém a kanapéra, és ránézett a monitorra, és mi szúrta ki egyből a szemét? a szép hófehér tesztek... Kérdés azonnal: Nem lesz gyerekünk? Majd: és ezt miért a monitorba beleolvasva kell megtudnia? Hát pont azért, mert most sem tudtam neki megmagyarázni, hogy ez MÉG nem jelent semmit. Pfff....)

Hétvégén egyéb tekintetben is hírzárlatban leszek. Mozizós hétvége lesz, ilyenkor az én laptopom a vetítőgép, és nem nagyon lehet kiszedni a konfigurációból. :)
Tehát sajnálom, de most pár napig nemigen jövök majd. A menetrend pedig: ha addig nem jön meg, hétfőn reggel pisilős teszt itthon, csak azért, hogy felkészülhessek lelkileg, aztán megyek vérvételre. Az akkor ET+13, egyben 16. dpo lesz. Igazából addigra valószínűleg meg is fog jönni, de legalábbis pecsételni fogok, ha nincs baba.... Sőt, ha így nézem már vasárnap tudni fogom, hogy mi a helyzet szerintem, a pecsételés kérdése el fogja dönteni.

Na hát, ennyi van most. Nagy semmi. És érzésre azt mondanám, hogy 100%, hogy most sem sikerült.
De köszi mindenkinek az eddigi drukkokat!


2 megjegyzés:

  1. Hát most ettől lelombozódtam kicsit. De amúgy igaz hogy 11 DPO-n nem "kell" a tesztnek mutatnia még semmit ahhoz hogy a vége jó legyen. Nekem korán mutatott.
    A mensis görcs is lehet igen vagy nem, hát kitartást kívánok, remélem a mozizás elereli a figyelmedet aztán hátha mégis boldog napra virradunk hétfőn!

    VálaszTörlés
  2. Szia! Eddig zugban olvastalak, de most hozzá kell szóljak :)
    Én a 12. dpo-n csináltam tesztet, mert minden okosság azt szajkózta az interneten, hogy az x-epil olyan sirály, hogy már akár a 10. dpo-n is kimutatja a terhességet, a 12. dpo-n meg pláne. Hát, a 12. napi olyan hófehér lett, mint a frissen leesett hó. Azt hittem, hogy a hónap sikertelen volt. Két nap múlva nem jött meg, pedig akkorra már óramű pontosságú ciklusaim voltak, majd a 15. dpo-n teszteltem és halványkán ugyan, de mutatta a terhességet :)
    Konklúzió: nagyon jól csinálod, hogy nem csüggedsz, hiszen az a negatív még egészen könnyedén lehet pozitív pár nap múlva :)
    Én továbbra is nagyon drukkolok!

    VálaszTörlés