...............................................................

...............................................................
...............................................................

2014. november 23., vasárnap

Billegve...

Ingadozok. Harmóniának, nyugalomnak nyoma sincs. Persze aki képes lenne rá ilyen helyzetben, annak csak gratulálni tudok. Minden csodálatom az övé, de én nem tudok kiegyensúlyozott maradni.

Egyrészt persze a korai tesztelős sztorikkal beletettétek a bogarat a fülembe, vadul számolgatok, hogy mikortól nem lenne már teljes agyatlanság tesztelni... Már a szerdánál, ET+8 és 11. dpo-nál tartok... Hacsak addigra jobb belátásra nem térek, vagy be nem ijedek.

Ami a tüneteket illeti... Két napja szarul vagyok. Fáj a hasam most már, bár még nem az igazi menzeszes görcsöléssel, és olyan szédelgős gyenge vagyok. Elég sokszor érzem úgy, hogy rögtön összeesek és/vagy rókázni fogok. A stimus transzfer utáni napokban, májusban éreztem hasonlót. Akkor a transzfer után 1-2 nappal jelentkezett, és az asszisztensnő azt mondta, hogy ha a 4-5. nap körül jobban leszek, akkor nincs baba, ha rosszabb lesz, akkor van. Akkor ugye az első változat jött be. Most a 4. napon lettem rosszul, két napja tart. Nagyon remélem azért van ez a rosszullét, mert most végre terhes leszek. Bár megmondom őszintén most elmúlt a fene nagy bizakodásom. Megint olyan, mintha megcsappantak volna a cicik, tegnap nagyobb lufik voltak.  Bár a luteális fázis közepe felé járok, ilyenkor még egyszer meg szokott ugrani az ösztrogén szintje, és gyakran leesik az ébredési hő is egy napra, gondolom esetleg a cicikre is tud hatni.
Na mindegy, testi dolgokról ennyit.

Lelkileg... Hát, délután már sírhatnékom is volt. Eltűnt a bizakodás, helyette elkapott a rettegés, hogy mi lesz, ha most sem sikerül. Hogy milyen karácsonyunk lesz akkor. Na persze nem azért, mert a faünnep miatt lenne fontos, de nagyon szerencsétlen időzítés lesz, ha mégsem lesz most sem baba. Épp elég nehéz lesz ezt önmagában is feldolgozni, hát még az évnek ebben a közkeletűen  legszebbnek nevezett időszakában. Már az előző kudarc is nehéz volt, de eddig (habár világéletemben utáltam a valószínűségszámítást) a puszta statisztikába kapaszkodtam: elvileg lombikkal kb. 30-35% az esély 35 éves kor alatt. Vagyis durván 1:3 az arány. Eddig tehát azzal bíztattam magam, hogy a háromból az a két negatív jött be, na de majd most jön a szerencsés 1! De ha megint csak egy nagy büdös nullás HCG értéket fogok produkálni... Oké, tudom, erre ne is gondoljak, de ki ne gondolna erre a harmadik próbálkozásnál?
Szóval rettegek, azt hiszem. Közben örülök, hogy már eltelt 5 nap a beültetés óta, 3-4 nap múlva tulajdonképp akár már tesztelhetek is. Ha merek.

Na jó, nem ragozom tovább, a lényeg: totálisan zizi vagyok már. Még jó, hogy van, amivel némileg le tudom foglalni magam.
És a karácsonyi ajándékaim is megvannak, azaz a sajátjaim, amiket én kapok majd, szépen megrendelgettem őket, a hét elején érkeznek. Csini, minőségi villantós sznob technikai darabok (habár minden csak viszonyítás kérdése, nem az /új/gazdagok játékszereire kell gondolni). :) Mert megérdemlem, meg mert féláron sikerült őket megszerezni. Majd ha tudok, mutatok róluk képet. A többiek ajándékai is megvannak már, már csak a sajátkészítésű részt kell befejezni. Neki olyasmit adok, amit még soha senkinek, amit Ő sem kapott még soha senkitől, és abban is biztos vagyok, hogy az emberiség elenyésző hányada kapott ilyesmit valaha is ajándékba. Mondjuk már tudom, miért: irgalmatlan meló. Mondanám, hogy soha többet, de ahhoz, hogy értelme legyen, még legalább egyszer, igazából inkább kétszer kellene ilyet csinálnom. Ó, én címeres ökör! :)

Na, akkor most adtam kicsit a karácsonyi hangulatnak is. Zárom a mai kusza sorokat, jövök, ha majd tisztábban tudok gondolkodni (vagy ha még ennél is rosszabb lesz a helyzet :P).

3 megjegyzés:

  1. Én 2X lettem terhes mindkétszer DPO 11-en teszteltem és nagyon halványan de pozitív volt. 25-ös teszttel.
    Másik: mind a két alkalommal brutálisan rosszul lettem az ET utáni napokban (most konkrétan már másnap). Én 5 napos blasztokat kaptam, nekem az az elméletem hogy másnap már elkezdték a beágyazódást.
    Tehát a rosszullét szerintem is jó jel, pláne hogy most stimud sem volt.
    De olvastam olyat rengeteget hogy 14-ik napon sincs még semmi aztán mégis egészséges kisbaba születik.
    Majd meglátod hogy érzed aznap és eldöntöd.
    Szerintem a melleid miatt ne idegeskedj, nekem még most a 13-ik héten is csak néha feszülnek, nőttek ugyan de nem extrém módon.

    VálaszTörlés
  2. Szia! Hogy ki hogy van rosszul ekkora hormondózistól, szerintem egyénfüggő. Én azért temettem a lombikot, mert 4-5 nap után semmit nem éreztem. Aztán mégis sikerült. Mindenesetre még bármi lehet, ne add fel!
    Nagyon szurkolok, és gondolok rád! Puszi!
    Katus

    VálaszTörlés
  3. Drukkolok! Kivanom hogy neked is sikeruljon vegre. :-)

    VálaszTörlés