...............................................................

...............................................................
...............................................................

2014. augusztus 21., csütörtök

Repkednek a mínuszok

Nahát drágáim! Most teljesen elérzékenyültem! Nagyon aranyos tőletek, hogy ennyire drukkoltok.

Hát jó hír az nincs egyenlőre. Híresen idegbajos tesztelő vagyok, így nem kevesebb, mint 3-féle tesztet lőttem el ma reggel. Természetesen az aduász Clearblue-t, egy "játszós" X-epilt, és aztán dühömben az intézetist is.
Hát, ha nagyon akarom (és ezzel nálam sosincs gond :) :P) nagyon-iszonyat halványan látok valamit. Csakhogy ilyen már rengetegszer volt, még a lapar előtti spontán ciklusokban is, tehát ezt vehetjük úgy, hogy nincs ott semmi. Az eredmény tehát ET+10-en 3 darab negatív teszt.

Ami a testi tüneteket illeti: cicik azt hiszem még rendben, a hőm is, pecsételésnek még nincs nyoma, vannak viszont elszórtan mensis jellegű hasfájások, görcsölések. Ha összegezni kellene, inkább hajlok afelé, hogy nincs baba, mint afelé, hogy még lehet, hogy van.

Mondjuk ha nagyon akarok, egy dologba bele tudok kapaszkodni, ez pedig a pecsételés kérdése. Ma vagyok a 27. ciklusnapon, ami már a szokásos átlagos ciklushosszam felett van. Azt mondanom se kell, hogy spontán ciklusban, még ha hosszabbra is sikerül ennél, már régen pecsételek ilyenkor. Viszont most jön a kérdés, hogy akkor hol is tartok a luteális fázisban:

1)  Ha a doki számolt jól, akkor a 13. napon. Már ez sem rossz, mert a legrosszabb  esetben 12 napos szokott lenni,  a legjobban 15, utóbbi esetében természetesen a 13. napon már szintén szoktam pecsételni.

2) Ha a hőm alapján nekem kellene megítélni, akkor szerintem ma vagyok a 14. dpo-n, normális esetben ilyenkor már szintén mindig pecsételek.

3) Viszont ha a mégis a fertilityfriend-nek van igaza, ami az ott vezetett kb. 54 eddigi hőgörbe alapján számol, akkor ma már a 15. dpo-n vagyok. Mellesleg eredetileg én is úgy számoltam, hogy akkor lesz a peteérésem, mint amikorra a ferty jelzi (talán emlékeztek, ezen "vitáztunk" össze a dokival is). Ez a verzió egyetlen szempontból bír jelentőséggel: a stimus protokollban a 15. dpo reggelén kezdtem el pecsételni (igaz, akkor ugye az ET+12. nap volt). Tehát ha mégis a fertynek lenne igaza, akkor nekem már pecsételnem "kellene".

Na jó, tudom, ez már tényleg a szalmaszálba kapaszkodás kategóriája. De ha holnap reggel nem kezdek el pecsételni, akkor azt hiszem már jobban fogok állni, mint a múltkor. És akkor lesz némi esélyem arra, hogy jó híreket kapjak az intézetben.

Na, hát ez a helyzet jelenleg. Ha bármilyen változás lesz, jövök, ha nem, akkor majd holnap valamikor a hírekkel.

Köszi mindenkinek, aki szorít!

5 megjegyzés:

  1. Nyugalom! Ha halvany az a masik csikocska, akkor is OTT VAN! :-) En meg mindig drukkolok! :-)

    VálaszTörlés
  2. Na jó én nem mondom azt hogy ne add fel mert én is feladós vagyok. Viszont mivel már holnap vv ott úgyis kiderül (hát nem minden de sokminden). Azért valami mégiscsak van azzal a halvány csíkkal. Végülis 1 napot kell kibírni, vagyis már annyit sem mert nálatok már délután van.

    VálaszTörlés
  3. Oké, belátom, nem voltam elég pontos. :) Szóval a halvány csík az azt jelenti, hogy annyira halvány, hogy inkább csak a csík helye látszik, mintsem ténylegesen egy csík. És nekem már rengetegszer volt ilyen, már a lombik előtt is, akkor is, amikor garantátltan el volt záródva mindkét petevezeték. Szóval ez tényleg nem jelent semmit.
    De valóban kicsivel több, mint egy fél nap, és már biztosat fogunk tudni.

    VálaszTörlés
  4. Kedves Nedria! Úgy tudom, hogy a halvány csík is csík, azaz a csík az csík, úgyhogy én is drukkolok még mindig:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon drukkolok a reggeli teszthez( ha van még) és a vérvételhez! Ha nincs pecsételés az mindenképpen jó jel! A testedben változás zajlik! Kívánom hogy ez pozitív legyen!!!

    VálaszTörlés