...............................................................

...............................................................
...............................................................

2014. augusztus 14., csütörtök

3 nap után

Jöjjön egy kis összefoglaló az első 3 napról.

Nincs túl sok minden. Fáj a hasam, menstruációs görcsökre emlékeztető módon, és tegnap rengeteget pisiltem. Előbbire elkezdtem napi 3 x 2 Magne B6-ot szedni, utóbbinak nem tudom mi az oka, mert szerintem nem vagyok felfázva, tünetnek meg még nagyon korai lenne.
Az első nap idegbajt okozó munkamennyisége után tegnapelőtt már kevesebb (stresszel járó) munka volt, a tegnapi nap pedig már egész kellemesen teljesíthető volt. A mai nap pedig még jobb lesz, mert a legnagyobb ügyfél/ügyfelek ma szabin vannak nemzeti ünnep miatt. Így, ha minden jól megy, akár még hétfőre is fogok tudni előre dolgozni, úgy, hogy ma sem lesz vészes még ezzel együtt sem, és hétfőn is sokkal könnyebb lesz teljesíteni a napi adagot.

Egyébként meg innentől kezd izgalmas lenni a dolog, mától indul a bugyimustra. :) Kissé korainak tűnhet ez, hiszen még csak ET + 4-en vagyok (azaz 4 nappal a beültetés után), de egyben a 21. ciklusnapon, és a 20-21. naptól sokszor már el szokott kezdődni a pecsételés. Persze most elvileg nem fog, hiszen megy a progeszteron pótlás, de a múltkorihoz képest kisebb mennyiségben (3 x 2 Utrogestan helyett most csak 2 x 2 megy), és "ránézésre" is kisebb most a progiszintem. Természetesen ennek megállapítására a népi megfigyeléseket használom: a cicik nincsenek különösebben megnőve még. Múltkor emlékeim szerint ilyenkorra már hatalmasak voltak, igaz, elsősorban valószínűleg azért, mert 17 tüszőm volt érett petesejttel, ergo ennyi sárgatest képződött, ami már hatalmas mennyiségű hormont képes termelni.

Mindegy, egyébként igazából csak a ciciket figyelgetem, a többi tünet, vagy érzet nem foglalkoztat túlzottan. Továbbra is pozitívan állok a dologhoz, igyekszem minden nap vizualizálni, hogy a csöppségek hol tartanak a fejlődésben, néha beszélek is hozzájuk, hogy motiváljam őket. :D Tudom, ez marhaság, de segít abban, hogy fejben meg tudjam teremteni a sikert. És ha ez utóbbi sikerül, talán a testem nem nyírja ki őket. :)

Ja, meg tegnap este rendeltem "segítőket" is. Személy szerint rajongok az ékszerekért, pláne a csillogó, színes féldrágakövekkel vagy ásványokkal díszítettekért. Nem vagyok egy túlzottan ezoterikus-spirituális beállítottságú, de valahogy az ásványok "erejében" hiszek (bár talán tényleg csak azért, mert gyönyörűek :)). A lényeg az, hogy most elsősorban ásványgyöngyöket rendeltem, amiből magamnak fogok ékszert összeállítani, és ezek közé tettem smaragdot és krizokollát is. Előbbi állítólag a gyermeket vállalók talizmánja, utóbbi pedig a terhesség alatt segít, hogy minden rendben legyen. Ráadásul mindkettő a csillagjegyem alapján is az "én kövem", és nem utolsó sorban elvileg gyönyörűek lesznek. Jövő héten kedden vagy csütörtökön fog megérkezni, majd ha összeállítottam belőlük az ékszert, teszek fel róla képet. :)

Mint látjátok elvagyok. Türelmetlen vagyok most is, minden nap számolom a napokat, hogy hol tartok, és mikor derül már ki. :) Azt hiszem az idő múlásával majd most is egyre idegbajosabb hangvételű bejegyzések fognak születni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése