...............................................................

...............................................................
...............................................................

2014. augusztus 11., hétfő

Day Zero

Egy rövid helyzetjelentés: immár hárman vagyok. Már csak meg kellene tartanom ezt az állapotot cirka 38 hétig.... :)
Szóval a kis buborékkupacok szépen hazajöttek velem. Igazából minden simán ment, mindössze két momentum emelhető ki: 

1, Az embriók 6 és 8 sejtesek voltak. Ettől ugyan nem vagyok elájulva, de túlzottan nem is érdekel. Ezen én most nem vagyok hajlandó aggódni. Majd belehúznak és kész. :)

2, A méhnyálkahártya 12 mm. A múltkor emlékeim szerint 9,2 mm-t produkáltam. Tehát a spontán ciklus és/vagy a gránátalmalé és/vagy a ciklus elejétől szedett Aspirin protect, avagy mindezek együtt megtették a hatásukat.
De ami ennél is megnyugtatóbban hatott rám, - és jelentem én innentől fogva nem vagyok hajlandó a méhnyálkahártya vastagságán sem aggódni -, az egy nem is tudom, talán műtő asszisztens egyetlen mondata volt. Beszélgettünk arról, hogy most aztán sikerülni fog, mert úgy döntöttem, és hogy vajon múltkor mi lehetett a baj. Az utóbbit ő kérdezte. Tőlem. Én meg megemlítettem, hogy talán vékonyka volt a méhnyálkahártya is. Mire ő (Hofit idézve: Hé haver, figyelj!): Na és mi van a méhenkívüli terhességnél, ott hol van a méhnyálkahártya?
Az állam leesett. Basszuskulcs, hogy ez nekem nem jutott eszembe! Hát mondjuk a petevezetékben hol van méhnyálkahártya? Igen, a helyes megfejtés az, hogy SEHOL! Vagyis a megtapadásnak nem feltétele a dolog. Igen tudom, most sokan felszisszentek, de nyugalom, én is tudom, hogy végső soron mégiscsak szükség van rá, mert valamiből ki kell alakulnia egy normális méhlepénynek, de itt most nem is ez a lényeg. Hanem az, hogy ha az a blasztocita eléggé életképes, még egy leeresztett gumilabda belsejébe is be tudja fúrni magát. Tehát pont ennyire érdemes a méhnyálkahártya vastagságán túráztatni magunkat. Az a minimális 7-8 mm kb. legalább legyen meg, de onnantól tök mindegy, hogy pontosan mennyi.
Innen is csókoltatom a hölgyet, aki rányitotta erre a szememet. :)

Egyébként most kicsit fájt a katéterezés, és már most este érzek némi nyomást vagy mit a hasamban, de ezt alighanem pszichésen csinálom csak most még. :)

Innentől kímélő életmód, amennyire lehet. Tesztelni persze elvileg 2 hét múlva kell, de azon a héten a dokim már szabin lesz, így azt találtam ki, hogy jövő hét pénteken megyek el vérvételre az intézetbe, akkor úgyis szabin leszek. Az már ET+11 lesz, tehát vérből egyértelmű eredménynek kell mutatkoznia, és ha pozitív lesz, akkor tudok kérni táppénzes papírt. 

Most egyébként abszolút pozitív vagyok, nagyon bizakodom. Majd meglátjuk.

Na, mára ennyit, szép jó éjszakát!

4 megjegyzés:

  1. Drukkolok nektek nagyon! :-). Izgatottam varom a folytatast! Igy van, csak pozitivan!
    Zugolvasod: Jucka

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szurkolok, sokat gondolok rátok!!! Puszi!!!

    VálaszTörlés