...............................................................

...............................................................
...............................................................

2014. augusztus 20., szerda

9. nap

Hát itt volnék ismét. Csak azt nem tudom, mit írjak. A tények: transzfer utáni 9. napon, egyben a ciklus 26. napján vagyok. A luteális fázisnak meg minimum a 12. napján. Ezer bocsánat, de én ezt továbbra is így számolom, hiszen 3 napos embriókat a doki szerint a 3. dpo-n kaptam vissza, nemigazán látom a logikát abban, hogy miért a transzfertől kellene számolni a dpo-t. Már csak azért sem, mert legutóbb, ha a punkciótól számolom, akkor 15 napos lett a luteális fázisom, ha ezt a transzfertől számolnám, akkor csak 12, ami még tőlem is meglepő lenne 17 sárgatest és napi 3 x 2 Utro mellett... De persze lehet, hogy én gondolom rosszul, ez ügyben nem vagyok még annyira kikupálódva.
Na mindegy, a lényeg: pecsételésnek egyelőre nyoma sincs. Viszont a cicik csak nem nőnek, sőt, mintha elkezdtek volna leereszteni, bár már komolyan nem tudom, annyit nézegetem őket. :)
Ma éjszaka elég erősen, igazi menzesz eleji-jellegűen begörcsöltem. A jó hír az, hogy már bocsánat, de vécézés közben, tehát nem magától történt, hanem nyilvánvalóan a hasi simaizmok normális összehúzódásai terjedhettek át a méhizmokra is. 5 perc múlva el is múlt, bár ma már napközben is eléggé mensi előjel-szerűen fájogatott a hasam. Most, amikor ezt írom, éppen ismét a mindkét csípőmbe kisugárzó fájdalmat érzem.
Más tünet azt hiszem nincs. A ma éjszakai görcsölésig a hasam se nagyon fájt, a Magne B6 adagját is szépen le tudtam vinni.

Holnap reggel teszt Clearblue-val, péntek reggel meg megyek vérvételre az intézetbe. Remélem nem jön meg addig, jó lenne ezúttal úgy várni az eredményre, hogy legalább egy hangyakukinyi esélyem még van.

Egyébként a hitem megrendült azzal, hogy a cicik mintha apadnának, és megérkeztek a mensi előjel hasfájások is. El vagyok kenődve, magamban feladtam ezt a próbálkozást is, azt hiszem. Halványan azért még reménykedem, hogy hátha átejt a szervezetem a mensi mellett szóló tünetekkel, de ez azért nagyon meglepne.
Na, majd holnap reggel okosabbak leszünk!
Addig is szép jó éjszakát mindenkinek!

8 megjegyzés:

  1. Embrió életétől én is azt mondtam. Tehát ha 3 naposak voltak az embrikék akkor a 3 + amennyi nap eltelt a ET óta.
    Szóval jól van az.
    Jaj izgulok. Nekem amúgy amíg terhes voltam semmi változás nem történt a melleimmel.

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen! A megnyugtatást is a cicik kapcsán! Lehet Te jobban izgulsz, mint én. :) Én most belenyugodtam, hogy biztos most sem sikerült. De legalább innentől már csak kellemes meglepetés érhet. :)

    VálaszTörlés
  3. A melleim Nekem az elején nem fájtak, és nem is nőttek! Tessék pozitívan állni a dolgokhoz! Várom a reggeli teszt eredményét!!!

    VálaszTörlés
  4. Várom a JÓ híreket... :) Csak pozitívan! +++++++
    Jucka

    VálaszTörlés
  5. Hol vagy a hírekkel?? Tűkön ülök!!

    VálaszTörlés