...............................................................

...............................................................
...............................................................

2014. augusztus 17., vasárnap

A 7. napon

Elveszett bárányka jelen... :) Ha esetleg valaki aggódott volna, megnyugtathatom: nincs semmi baj. Két okból nem jöttem az elmúlt napokban. Egyrészt most azért nem vagyok annyira rázsongva a dologra, mint az első stimus protokollnál. Másrészt a hétvégén foglalt volt a laptopom, házimozizásra használtuk egy projektorral (mellesleg nagyon buli dolog egy 20 nm-es szobában egy kb. 190 cm-es átlójú "képernyőn" nézni filmeket, tiszta mozi élmény :)).

De lássuk, mi a helyzet. Először a biztos tények: a ciklus 24. napján, 7 nappal a transzfer után vagyok. A kevésbé biztos tények: a 10-12. dpo-n (days past ovulation = ovuláció utáni napok száma). Ez azért nem biztos, mert ha a doki számolt jól, és az Ovitrelle beadásához képest számolok, akkor a 10. Ha a hőgörbémet nézem, akkor szerintem a 11., a Fertilityfriend nevű hőgörbevezetős alkalmazás/oldal szerint meg a 12. A Ferty-t mondjuk simán felülbírálom, 53-54 ciklus után bátran állíthatom, hogy elég jól tudok hőgörbét elemezni (na és ez például egy olyan terület, ahol a közgázon feleslegesen tanultak mégiscsak hasznosíthatóak - 1 éven át tanultam függvényanalízist, ennél sokkal rondább görbékkel is).
Szóval mondjuk a 11. dpo.

Pecsételés egyenlőre nincs még, hál' istennek. A cicik most nem olyan lufik, de nem is kicsik. Múltkor brutális lehetett a progiszintem, hiszen 70-es értéknél jött meg, és hát ugye 17 sárgatest termelte, ráadásul 50%-kal több Utrogestant is kaptam. Most még egyenlőre elfogadható ez a ciciméret, mától-holnaptól számítanék némi növekedésre, ha minden jól megy, mert ma-holnap fejeződik be a beágyazódás, ha megtörtént.

A hasam fájdogál, de nem vészes, Magne B6-tal kordában tartható. Egy furcsa új "tünetem" van: csütörtök estétől-péntektől furán feszül a hasfalam. Összehúzódik magától, vagy én húzom össze önkételenül, mintha be akarnám húzni a hasam, vagy mintha hasprést csinálnék. De tényleg olyan önkéntelenül, hogy egyszer csak azt veszem észre, hogy be van húzva megint. Ilyenkor szó szerint erővel-akarattal kell kiengednem az izmokat, de még úgy is nehezen megy, és 1 perc múlva újra be van húzva. Amikor meg nem csinálja ezt a satuzást a hasam, akkor olyan izomlázszerűt érzek. Tök béna ez az egész, de ez van.

Ezen kívül még jobb és bal oldalon is szokott lenni a csípőcsontom felé kisugárzó fájdalom-féleség, illetve kicsit az oldalam-hátam felé közvetlenül a medence csontnál. Nem kifejezetten a derekamba, épp csak az oldalamnál egy picikét hátrébb. Kétlem, hogy a veséimet érezném, az nagyon ritkán szokott fájni, és jóval bentebb, közelebb a gerincemhez. Mondanám, hogy biztos az endometriózis, de az meg tudtommal csak a bal petefészkemnél van, ez a fájdalom meg egyforma mindkét oldalon.

Na mindegy, nem spirázom túl ezeket a tüneteket, majd lesz valahogyan. Ma-holnap megpróbálok szerezni egy Clearblue tesztet, mármint a hagyományosat. A Compact verziója van itthon, de csak a hagyományos alkalmas "előrejelző" tesztelésre, azaz ad egész pontos eredményt már a nemvárt menzesz előtt is. Ezzel tesztelnék nem is tudom... Ha ma meg tudnám venni, akkor lehet már holnap, amilyen türelmetlen vagyok. Ha csak holnap tudom megvenni, vagy ha győz a józan eszem, akkor csütörtökön.

A nemvárt ideje egyébként kb. szerda-szombat, mivel 12-15 napos luteális fázisokat szoktam produkálni, a stimus prtokollban 15 napos volt. Pénteken pedig megyek az intézetbe vérvételre.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon drukkolok továbbra is és várom a beszámolót!

    VálaszTörlés
  2. Ezek nem rosz tünetek. Ezt az izomláz szerűt még eddig csak terheseknél hallottam. A sugárzó fájdalom a sárgatest termelődés lehet a petefészekben, nekem annyira fájt hogy amiatt hittem azt (és a sürgősségin is elhitték) hogy méhenkívülim van mert csak az egyik oldal fájt de iszonyúan. Az meg megint jó jel.
    Szerintem az embrió életétől számold a DPO-t ne a valós DPO-tól. 11 vagy 12 napos embriót ki kell mutatnia tesztnek halványan ha beágyazódott.
    Jaj nagyon izgi.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon drukkolok neked! Tesztben én csak 10-es érzékenységű javasolnék ilyen korai stádiunban, én tőlük szoktam nagyon olcsón rendelni: http://fastest.hu/

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen! Hát, én holnap reggel, ET+10-en, legalább 13. dpo-n Clearblue-val fogok tesztelni, mivel az elég nagy pontosággal mutatja ki a terhességet akár az esedékes menzesz előtt 2-3 nappal is. Őszintén szólva én a 10-es tesztben nem nagyon hiszek. Az a probléma vele, hogy fals eredményt tud adni. A 10-es érzékenység eléréséhez ugyanis olyan reagenst vagy mit használnak, ami a hcg-re molekulaszerkezetében nagyon hasonlító lh-t is ki tudja mutatni. És lh a ciklus egészében van a szervezetünkben. Szóval a 10-es tesztek könnyen összekeverik az lh-t és a hcg-t. Persze ha az ember el tudja fogadni, hogy egy 10-es teszt eredménye még igencsak bizonytalan, hogy valós-e, akkor remekül működnek, valóban. :)
    De köszi szépen az infót és a tanácsot, nagyra értékelem! :)

    VálaszTörlés