...............................................................

...............................................................
...............................................................

2014. június 3., kedd

ET + 12

A helyzet súlyosbodott. Ma reggelre elkezdtem pecsételni... A hőm még szépen fent van (37,2), sőt emelkedett is tegnaphoz képest, de nem teljesen szabályosan mérem a hőmet, így ez nem teljesen mérvadó, a pecsételés viszont igen, abból bizony tutira mensi lesz...

Beszéltem Vele is. Ő tesztelés kapcsán egyébként már korábban a lelkemre kötötte, hogy szerda előtt nem csinálok. Mint most bevallotta, már szinte elkönyvelte magában a sikert pusztán az alapján, hogy a szokásos ciklushosszamat már túlléptem, mármint az átlagost. És mivel én hülye azt mondtam neki, hogy szombat estétől bármikor megjöhetett volna, már teljesen beleélte magát, hogy akkor már jók vagyunk. Na most persze bili-füle, majd rákérdezett, hogy mikortól mutathatja ki legkorábban a pisilős teszt. Végül némi egyezkedés után abban maradtunk, hogy ma délutánra veszek egy Clearblue-t, holnap meg elmegyek a vérvételre... Ha addig nem jön meg rendesen, talán lesz még némi esélyem, mert holnap már a 31. ciklusnapon lennék/leszek, és ezzel 5 éves bizonyított rekord dőlne meg...
De az most már nagyon messze van, és én most már tényleg el vagyok keseredve.

1 megjegyzés:

  1. A ferfiak tobbsege nem ert ehhez, meg nem elik at testileg a dolgot, igy az alapjan erzekelik a dolgokat, amit mondunk nekik. Es siman elfelejtik, hogy egy az othoz az esely, ami annyira nem sok.

    Azert kivancsi vagyok a vervetelre. En azert szeretek tesztelni vervetel elott, hogy ne zuhanjak akkorat. Egyedul akkor sirtam egyszer sikertelen lombik utan amikor a vervetel reggelen teszteltem es akkor mar azert 95%-ban kimutatja a teszt(persze hallani midenfelet, de akkoris), es az nagyon sziven utott, ha elotte 2-3 nappal csinaltam volna, akkor mar hozzaszoktam volna a gondolathoz, hogy nem sikerult. De ez teljesen egyenfuggo, kinek milyen strategia jon be.

    VálaszTörlés