...............................................................

...............................................................
...............................................................

2014. április 27., vasárnap

Haladunk, csak...

Kedves Drága Olvasóim! (Az a 2-3 kitartó emberke, akikkel tulajdonképp a közös fórumtopikunkban is tudnék beszélgetni :D) Ismét itt vagyok egy újabb beszámolóval a protokoll előmeneteléről, de továbbra is kétségek között...

Tehát most a fogamzásgátlót szedem (Marvelon), 2 hete. Eredmény: 8,5-9 napnyi menzesz és azt követő pecsételés után 1 nap szünet, majd az addigi barnázós pecsételés helyett friss vérrel újrakezdtem a pecsételést. Az ébredési hőmet merő kíváncsiságból továbbmértem a fogigátló elkezdése után, és most már tényleg aggódom: nem megy le! Egyetlen napra esett le 36,6-ra, majd ahogyan elkezdtem az antibébit, visszakúszott, és most már lassan 2 hete 37 alá nem megy!!! De az antibébi ösztrogén túlsúlyt teremt elvileg, ami meg testhő csökkentő hatású... Hogy van ez akkor? 

Az intézetben pénteken, azaz 2 napja voltam ultrahangon. A pecsételésre azt mondta a doki, hogy normális, a hőt nem is említettem neki, még hülyének nézett volna, hogy minek hőmérőzök...
Ami a protokoll folytatását illeti: a fogamzásgátlót még szednem kell jövő hét szerdáig, aztán május 1-4 között pihi, és május 5-től indul a tüszőérlelő Gonal szúrása, május 9-én ultrahang és vérvétel. Leszívás várhatóan május 15-16 körül lesz, de majd még kiderül, hogyan reagálok a hormonokra.

Szóval haladunk, de máris lassabban, 4 napot csúsztunk, mert a fogigátlóra ezek szerint lassabban reagálok. Remélem a többi már jobban fog menni.

Közben voltam a SOTE-n is kontrollon a prolaktin és TSH miatt. Hát... Nem túl fényes az eredmény. A prolaktin 30 ng/ml, 24-es felsőhatár mellett. Nálam ez még normálisnak is tekinthető, sosem szokott alacsonyabb lenni abban a laborban, míg máshol hol belül van a határon, hol kicsit kívül. A TSH-m viszont 3,5 lett... 2 héttel előtte meg 1,7 volt. A doki szerint ekkora ingadozás "belefér", könnyedén előfordulhat, mert szinte minden befolyásolja a hormon mértékét. Én mégsem vagyok boldog, mert ugye az intézeti doki azt mondta, akkor mehet a protokoll, ha 3 alá megy a TSH. Na, hát ezt a leletet így nem is mutattam meg neki... Ő nem kérte, nem kérdezte, nem is feltételezte, hogy van frissebb leletem, így én meg nem reklámoztam. SOTE-s doki ugyanakkor a szedett gyógyszeradag duplázását javasolta, azt el is kezdtem, aztán szerintem jövő héten elmegyek privátba megint vérvételre, hogy most mi a helyzet.... De idegesít a dolog, mert ha nem áll be ez a hülye hormon, akkor az egész procedúrának semmi értelme, úgysem fog megmaradni baba...

Hát ez van, nem vagyok túl fényes hangulatban. Továbbra is tartok tőle, hogy kiújult az endometriózisom, annak köszönhető a magas hő, és az időnként fellépő, vegyes elhelyezkedésű hasi fájdalom. TSH-m szar, prolaktin sem az igazi, és még pecsételek is. Komolyan aggódom, hogy alkalmas vagyok-e én egyáltalán a lombikra?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése