...............................................................

...............................................................
...............................................................

2014. április 13., vasárnap

Dögöljön meg Murphy!

Elnézést a kissé agresszívnek tűnő címért, de így érzek most.

Mert természetesen naná-csakazértis-mégismitképzeltemén jeligére megjött...Pffff.... 2-3 nappal korábban, direkt a Kaális vizsgálat előtt. Nem is tudom, most mi lesz. 

Jobban átgondolva 3 opció van (szerintem):

a) A doki most kihagyja a vizsgálatot, és hajlandó az alig pár napos hiszteroszkópia eredményének, illetve az azt végző orvos műtét előtti alapos vizsgálatának elhinni, hogy egyébként minden rendben. Aztán a stimu alatt úgyis épp eleget ultrahangozhat, meg vizsgálgathat majd. És szépen felírja a gyógyszert, amit a ciklus 1. napjától kell szedni, mert hál' istennek legalább délután 3-kor jött meg, azaz holnap délelőtt még az első napon leszek...

b) A doki nem hisz a más által gyártott papíroknak, avagy nem kerülheti meg a protokollt, ami a kezdés előtt kötelezően előír egy ultrahangot és egy vizsgálatot, és megcsinálja... Igen, vérezni fogok, de látott ő már annál csúnyábbat is, az tuti. Ha ő benne lenne, én is bevállalom, nem érdekel a kellemetlenség, csak emiatt ne kelljen csúszni még egy ciklust.

c) A doki se nem hisz a papíroknak, se nem hajlandó így megvizsgálni, hanem a következő ciklusra tolja a kezdést.

Jelzem a c) változatra nem vagyok hajlandó. Na nem vagyok én olyan akarnok, de nem azért fogok 95 ezret fizetni, hogy aztán tologassuk itt a dolgot, mert 1 nappal hamarabb jött meg, mint kellett volna. Valahogy csak ki tudom sírni a kezdést.

Mindenesetre a holnapi leletes pakkomba már beraktam a hiszterós doki ambuláns vizsgálati lapját is, amin rajta van, hogy mindent rendben talált a vizsgálatkor. Remélem ez tényleg megteszi majd.

Szurkoljatok, hogy így is el tudjuk indítani a protokollt!


1 megjegyzés:

  1. A dokik latnak cifrabbat is, kb mindenkit verzes kozben vizsgalnak, hogy lassak nincs e ciszta, ez alenyeg, es hogy lecsokkent-e a nyalkahartya vastagsaga. Nekem konkretan multkor az uh rud kihuzasakor jott meg, de mar (sajnos) szemem se rebben. Mondjuk no a doki, de akkor is. :D

    VálaszTörlés