...............................................................

...............................................................
...............................................................

2014. április 14., hétfő

Vigyázz, kész, rajt!!!

:)))

Jelentem indulunk! Ma voltam az intézetben, és sikeresen rávettem a dokit, hogy ultrahang nélkül is hajlandó legyen elindítani a protokollt. Végülis bevette a kanyart, mert egyrészt nagyon friss, mindössze 5 napos a hiszteroszkópia eredménye, másrészt vittem neki a hiszterót elvégző doki ambuláns vizsgálatai lapját is. Az mondjuk pechre pont nem szerepel rajta, hogy uh-t is csinált, de az igen, hogy mindent rendben talált. 

Így Doki ráállt, hogy akkor kezdjünk. Ma kezdem a fogigátlót, jövő hét pénteken kell visszamennem ultrahangra. Aztán ha akkor rendben lesznek a petefészkeim, és megfelelően "előkészítve", akkor május 5-én, 7-én és 9-én lesz újabb uh a stimuláció alatt, és a május 12-ei hétre tervezi a petesejtleszívást. A babákat 2 vagy 3 vagy 5 naposan fogom visszakapni. Ez majd kiderül, a körülményektől függ, de  remélem el tudjuk vinni 5 naposig őket majd. Úgy tudom az 5 napos blasztociták a legerősebbek, és a legvalószínűbb, hogy abból terhesség is lesz.

Na de messze még a messze, odáig el is kell jutni, most kezdésnek életemben először igazi örömmel beveszem a fogamzásgátlómat. (Milyen vicces abszurdum, bármennyire is logikus biológiailag, hogy a babacsinálást fogamzásgátlással kezdjük. :D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése