...............................................................

...............................................................
...............................................................

2015. május 6., szerda

Hirtelen halál

Hát, drágáim, azt hiszem ez lesz az eddigi legcsúfosabb pofára esés. Igen, minden ember, és minden újabb próba is más, de ilyen még sosem volt, és nem hiszem, hogy jót jelent...

Szóval tegnap késő este, ET+8 napon, 11. dpo-n, 23. ciklusnapon elkezdtem pecsételni. Pfff.....
Este elaludtunk a kanapén szokás szerint, éjjel fél 2-kor ébredtem fel, mentem mosdóba, és akkor láttam a kis tejeskávé színű foltot a tisztasági betéten. Ledermedtem, csak bámultam, és esküszöm még sírni sem voltam képes.

Azt nem mondom, hogy túlzottan meglepett, hiszen már vagy 4-5 napja görcsölgettem, plusz tegnapra hullaszinem lett. Ez utóbbi nálam egy jel. Alapból is nagyon sápadt vagyok, amin csak a szoli segít, de annyira, hogy ha nem akarom mindenkire a frászt hozni, akkor nekem muszáj is szolizni. Szóval a régi gyerekorvosom szavaival élve egy kihipózott hóvirág vagyok. Na de amikor meg akar jönni, előző nap, vagy inkább aznap, egyszerűen valami brutál fejem lesz, és tényleg úgy festek, mint aki megszökött a hullaházból a boncolás elől. (Bocsi a fekete "humorért", de valahogy nem vagyok rózsás kedvemben...)
Na, tegnap már így is néztem ki, de reménykedtem, hogy az enyhe torokgyuszi az oka.

Apropó, ez utóbbival végül dokihoz mentem, mert csak a hétfői napot engedték, hogy otthonról dolgozzam, így úgy döntöttem, hogy még ha nem is tudna igazán ágynak dönteni ez a kis megfázásféle, én a 4. lombiknál már nem játszom a hőst. Na jó, eddig se nagyon játszottam, mert hát csak az lenne az elsődleges, hogy végre gyerekem legyen. (Zárójel: ettől függetlenül mindent megtettem, hogy a munkahelyemen a lehető kisebb gondot okozzam, de rajtam kívül ez valószínűleg senkinek sem tűnt fel...)
Szóval tegnap reggel elrongyoltam a házidokihoz, lobogtattam az intézteben kapott elbocsájtó papírost, ami igazolta állításomat, hogy elvileg, ha minden jól megy, én már legalább ketten, esetleg hárman vagyok, szóval csináljon valamit. Szegénynek főtt a feje, végül a Bioparox spray-t szavazta meg, ami antibiotikum ugyan, de helyileg hat, elvileg nem okozhat galibát.( Plusz a hétre betegácsiba is vett.)
Na ezt tegnap délután el is kezdtem használni (margóra: agyonverném, aki feltalálta! Nem vagyok nagyon finnyás gyógyszerekre, de ezután mint egy macska, reflexből köpködtem, meg az undortól teljesen felborzolódtam, a hideg rázott tőle szabályosan). Talán mégiscsak ez lenne az oka? Bár ahogy most elnézem, a cicik is elkezdték a menetrendszerinti lappadást, szóval...

Persze azért elkezdtem kutakodni a témában, például a kedvenc hőgörbevezetős oldalamon, a fertilityfriend-en lehet keresgélni szűrőkkel a többi felhasználó görbéi között. Na és persze ha beállítom, hogy terhes hőgörbét akarok látni beágyazódásos pecsételéssel lombik idejéről, akkor csoda, a görbék 80%-án akkor van ilyen kis pecsételés, mint amikor nekem kezdődött: a 11. dpo-n.
Ez nagyon szép, és bíztató is, de itt rólam van szó, nálam pecsételés még sosem torkollott pozitív tesztbe, tehát nagyjából úgy tekintek erre a felfedezésre, mintha nem is lett volna.

Ha már itt tartunk, teszt: persze hogy elkapott a harctéri ideg, mivel van itthon 10-es érzékenységű, nekem átlagban 13 napos a luteális fázis, és ma vagyok a 12. napján. Egy ilyen érzékeny teszt akár mutathat is valamit. Na nem, ez hófehér lett persze, de végülis ez csak egy kósza ötlet volt. Elvégre a doki a 25-össel hétfőre, ET+13-ra irányozta elő a tesztelést, most meg ET+9 van még csak. Tehát kétségbe nem estem az eredménytől.

Azért gyorsan dobtam egy emailt a dokinak, vázolva a szitut, és tanácsot kérve, hogy kell-e valamit tennem, mondjuk a Bioparoxot mégiscsak abbahagyni, vagy emelni a Duphston adagját, vagy valamit. Válasz még nincs, igaz, 1,5 órája írtam neki. Meglátjuk mit mond rá.

Összességében: a remény még nem halott, de már lehet virrasztani az ágyánál, napok-órák kérdése már csak. Én a magam részéről feladtam, köszönöm. És ha tényleg nem sikerül most sem, akkor talán egy időre összességében is. Elfáradtam, és ötletem sincs, mit lehetne még tenni. Illetve van, de annak meg időt kell majd adni, ha belevágok, szóval alighanem újra jó néhány hónap szünet jön.

Azért ha lesz valami értékelhető hírem még, jövök majd. Csók mindenkinek, köszi, hogy gondoltok rám!

3 megjegyzés:

  1. Sajnálom nagyon ha ez sem jön össze, de azért hátha...
    De ha mégsem: most nem emlékszem hogy ez az utolsó fagyis köröd vagy van még? Mert nekem az az érzésem (persze csak érzés, én sem vagyok szakértő) hogy ha egy stimus körből sem a friss sem az elsőfagyis nem sikerül akkor az rossz kör volt. Szóval hogy egy új stimuval folytasd lehetőleg kevesebb és inkább minőségibb petesejttel?

    VálaszTörlés
  2. Ohhhh, Nedria...! Nyilván nem szeretném ha feleslegesen belelovalnad magad ilyesmibe, de azért a pecsételes nem mindig rossz jel. Bár tény, hogy eddig nálam sem jót jelentett, sőt, de kapasbol 2 lány is eszembe jutott, aki pecsetelt ilyen időben . Szóval én azért drukkolok Neked tovább!
    Amúgy 4 stimud volt már vagy 4 transzfered?

    VálaszTörlés
  3. Ugyanezt éltem át 1 hónapja az 1. lombikom kapcsán.... :-/ :'(

    VálaszTörlés