...............................................................

...............................................................
...............................................................

2014. július 17., csütörtök

Vegyesvágott

Először is értelmezném a címet: színes híreink következnek a kisvilágból. :) 

Murphy természetesen továbbra sem alszik. Kezdésnek úgy tűnik, benyaltam kissé a vírust. Ezt a - hogy is mondjam szalonképesen? - alul-felül szaporát okozót. Vasárnap a vacsi alig egy óra alatt "zuhant" át rajtam, és azóta is szinte állandóak a gyomor és bélproblémák. Rókakomával viszont legalább nem volt dolgom. :)
Aztán, hogy továbbra is lent maradjunk, lett némi csip-csup kellemetlen csip-csöpp. Társítva hasfájással, majd enyhe viszketéssel. Nem volt vészes a szitu, én ennél sokkal cifrábbakat is szoktam régebben, de most nem lehet elhanyagolni a dolgot, így elgaloppoztam az sztk-s nőgyógyászatra. Kaptam krémet és Kliont, biztos ami tuti, mert nem volt egyértelmű, hogy baci vagy gomba az oka. Nagyon remélem, hogy időben elcsíptem a dolgot, és a következő ciklusra kutya bajom se lesz.

Aztán még azt hiszem rövidebb is lesz ez a ciklus a vártnál. Mérem az ébredési hőmet, és bár sajnos épp a kritikus napokon voltam szabin, és jött a hétvége, így később mértem, de nagyon úgy fest, hogy a 10. ciklusnapon akár már ovulálhattam is... Ami alapból nem olyan gáz, de a 8. napon voltam ultrahangon, és még csak 13 mm-es volt a domináns tüsző. A doki meg azt magyarázta, hogy majd így lesz meghatározva, hogy mikor kell a tüszőrepesztő, mivel a tüszők naponta 1-1,5 mm-t nőnek és legalább 18 mm-esnek kell lenni a tüszörepesztéshez. Napi 1,5 mm-vel számolva is a 10. napon még csak 16 mm-esnek kellett volna lennie... Arra gyanakszom, hogy a méhpempő okozott zűrt és zavart: mivel elvileg az LH hormonra, azaz a szervezet által termelt természetes tüszőrepesztőre hat. Így viszont majd nagyon kell figyelni a következő ciklusban, hogy le ne maradjunk az ovulációról. Azt mondjuk már elhatároztam, hogy méhnyálkahártya vastagításra inkább majd gránátalmát használok, abban csak növényi ösztrogén van... :) Na jó, lehet, hogy inkább semmivel sem kavarok be.

És lelkileg is sokkal jobban érzem magam. Tegnap este az ablakból kinézve pont a szembeni távoli hegyre láttam, ahol családi házak állnak. Inkább csak a fényeket láttam, és bevillant a kép, milyen lehet egy családdal egy családi házban élni. Amolyan tipikus cukrozott nyál - kategóriás családi kép villant be, de azonnal rákívántam. Rájöttem, hogy most már tényleg családot szeretnék, már hiányérzetem van, hogy csak ketten vagyunk, kellenek a porontyok is.
És elmúlt az önző félelmem is, azzal kapcsolatban, hogy egy babát kellene majd non-stop ellátnom. Sőt, kifejezetten kedvet érzek a dologhoz, alig várom.
Így most megint azt érzem, hogy ennek most sikerülnie kell, és az Ő folytatásról szóló ígéretével együtt azt hiszem már tényleg lesz rá esélyem, hogy "megteremtsem" fejben a sikert.

Ráadásul úgy fest, kezdek is felnőni a dologhoz.

Szóval hajrá-hajrá, csak gyógyuljak meg a kis dolgaimból.

2 megjegyzés:

  1. Örülök a pozitív hangvételednek én is kezdek kijönni a magam depijéből. Most akkor hogy is lesz pontosan? Következő ciklusban van a FET?
    Amúgy a méhpempőről én is sokat olvastam pro és kontra és én is elbizonytalanodtam hogy most szedjem-e vagy nem...(Pláne hogy én kapok sok ösztrogént).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen. láttam, hogy pozitívabb kicsengésű bejegyzések születnek már Nálad is. :)
      Igen, következő ciklusban FET. Ami (mármint a következő ciklus), a méhpempőnek hála valószínűleg kb. 4-5 nap múlva kezdődik. De akár az is lehet, hogy 3 nap múlva. Én is próbáltam utánanézni, és bár a fórumokon kikupálódott sorstársak többsége méhnyálkahártya vastagításra ajánlja, én azt találtam egy forgalmazó oldalán, hogy elsősorban az LH-ra van hatással. Valószínűleg így is lehet, mert szerfölött gyanús, hogy a 10. ciklusnapon ovuláltam (max. a 11-ediken), ezért is gondolom úgy, hogy hamarosan meg fog jönni. Meglátjuk. De ha így lesz, mármint egy maximum 24 napos ciklust zárok, akkor azt hiszem hanyagolni fogom a méhpempőt a FET-es ciklusban. Lehet semmivel sem próbálkozom inkább, nehogy gubancot okozzak....

      Törlés