...............................................................

...............................................................
...............................................................

2014. július 3., csütörtök

Csendes napok

Ha valaki netán aggódott volna, szeretném megnyugtatni, hogy élek és "virulok", csak annyi az oka a tőlem szokatlanul hosszú hallgatásnak, hogy nem nagyon van miről írnom.
Illetve lenne miről, de arról meg nem is tudtam, hogy akarok-e vagy sem. Végül úgy döntöttem leírom, mindig könnyebb kicsit, ha kiadom magamból a negatív gondolatokat.

Hát igen, kicsit negatívosak pár napja.
Egyrészt lezárult a csodavárás, természetesen megjött, a szép progeszteronszint minden bizonnyal csak egy túlstimuláció utáni spontán többes peteérés következménye volt.

Aztán bevallom őszintén, van bennem némi irigység. Sajnálni senkitől nem sajnálok semmit természetesen, hiszen mindenki, aki eljut a lombikig, már bőven megszenvedte a meddőséget és megérdemli a babát. Nem is ezt érzem. Csak ott van például a régi fórumos társaságom. Jó sok évvel ezelőtt indult együtt a csapat, és igaz, hogy ezek alatt az évek alatt nekem még magánéletileg-párkapcsolatilag is el kellett jutnom odáig, hogy a családtervezés téma érdemben is terítékre kerülhessen, mégis, én is 6 éve küzdök már azért mikor milyen fronton, hogy babám lehessen. És mostanra én vagyok az egyedüli a csapatban, aki soha, egy kicsit sem volt terhes, sosem tartott még kétcsíkos terhességi tesztet a kezében, és nem volt még uh képe egy kis Alienről. Mindenki babájának, gyermekének örülök, a leányzóért, aki 12 hetesen veszítette el az ő Csodáját, vérzik a szívem, mégis, felütötte fejét bennem a "Hát egyedül csak nekem nem fog sikerülni soha?!?!?" érzés. Tisztában vagyok vele, hogy ez normális, és lesz  olyan is, hogy el fog múlni, de most épp nem érzem túl jól magam tőle.

Aztán ott van a másik, újabb fórum, lombikosok csapata. Egy leányzó ott ugyanoda jár, mint én, ahhoz a dokihoz, akihez én is szerettem volna, csak úgy tudtam, hogy távozik és már nem vállal új pácienst. Nos ez a "csapattárs" ma kapta a jó hírt, hogy a hcg szintje bőven elegendő lehet akár két babához is. Őt sem irigylem, ebben az esetben az a csúnya gondolat fészkelte be magát túlspirázós agyam tekervényeibe, hogy talán mégiscsak ki kellett volna vernem a balhét, hogy ehhez a dokihoz kerülhessek. Vagy talán még most, a fagyibabázás előtt kellene ezt gyorsan megtenni. De kedden már megyek a saját dokimhoz megbeszélni a menetet, azt hiszem már ehhez is késő van. Ha viszont a fagyibabás ciklus sem lesz eredményes, és Neki (értsd: Nagy Ő) lesz még türelme egy újabb körhöz, akkor biztosan áthisztizem magam ehhez a csodadokihoz (ő a méltán híres K. doki a K. intézetből, az Istenek Hegyéről), és nekiugrok egy új, nem elrontott teljes stimulációs protokollnak inkább.

Na de fel a fejjel, 4 nap múlva megyek megbeszélésre a dokihoz, és aztán meglátjuk mi lesz.

4 megjegyzés:

  1. Szia Nedria,
    A fagyaszott beültivel kapcsolatban én sokáig azt hittem hogy abból nem lehet baba. Aztán meg de. Még az itt blogolók között is van. Sőt én fagyasztottból lettem terhes - az már más dolog hogy elvetéltem. Pont ez utóbbi miatt én már ha olyat hallok hogy valakinek jó a hcg-je vagy kétcsíkos a tesztje tudom hogy az semmit nem jelent a világon.
    Sőt. Még a "normális" embereknek sem.
    Van egy barátnőm, a napokban fogja szülni a második kisfiát (tök természetes úton nem lombikkörökből ismerem) és a két gyerekhez 4 terhessége volt, 2 a 9 és 10-ik héten vetélt el. Ő épp emiatt a mostaninál (saját állítása szerint) a 10-ik betöltött hétig SEMMI extrát nem csinált és nem is remélt. Persze ez lombikosoknak sokkal nehezebb...

    VálaszTörlés
  2. Kedvesem,
    nem szeretnélek elszomorítani azzal, hogy én már anyuka vagyok, DEEEEEEEE... hidd el, hogy csak TE tudod meghozni azt a döntést vagy döntéseket, amelyek a célodhoz visznek. Csak röviden szeretném leírni, mi a lombikot választottuk, a férjem okánál fogva aki nem akart más módszerekkel foglalkozni, holott nála volt a gond. Össze is jött, 2 gyönyörű 3 éves fiúnk van. DE, én mindent meg akartam tenni a természetes fogantatás ugyéért, amit ő nem ... nehéz volt elfogadni - gyártottam is vele magamnak egy autoimmun pajzsmirigy gyulladást. Mindez az lombik ICSI protokoll megkezdéséhez szükséges kontroll laborból derült ki. Ott álltunk az egyik cél előtt - és én meddővé problémáztam magamat, holott előtte mindenem tökéletes volt, meg is dícsért az orvosunk, bárcsak minden anya jelölt ilyen tökéletes laborral kezdene a programba. Így az egy meddő , egy egészséges felállásból, 2 "meddő" felállással kezdtünk bele a babagyártásba, és az orvos a kialakult újdonsággal együtt közölte, max. 20 évig tudják gyógyszerekkel élhetővé tenni az életemet. És ha összejön a gyerek, még láthatom fel is nőni. Szuper jó kilátás, nem? Nos, én hoztam néhány döntést, ennek következtében az autoimmunság a múlté, pedig orvosilag visszaforídathatatlan és gyógyíthatatlan; a pajzsmirigyem jó - az is vetélési ok volt; a 3 beültetésből 2 angyalka született; a férjemmel kapcsolatos aggodalmak nem szüntek meg, sajnos a problémákat tornyosította - de ezen csak ő képes változtani, ha ő is hoz min. egy döntést. Én csak szeretni és majd támogati tudom, ha megérett a döntéshez. Amire időközben életem során sokadszor jövök rá, egy titok van csak - a SZERETET, őszintén, és feltételek nélkül. Mert ennek a legcsekélyebb hiánya problémákat okoz, és hogy ezt a jelenben a közeli vagy a távoli múltban gyűjtögettük - csak a megoldás mélységét jelezheti, megbocsátani, elfogadni, szeretni neked kell. Ez a szeretet engem szellemi vezetőkhöz vezetett, tőlük sok segítséget kértem és kaptam, megismertem különböző technikákat és alkalmazom a mai napig - a vitaminokban is hiszek, most is fogyasztok b12-t, de egyiknek sem volt olyan ereje, mint az őstudás megtapasztalásának és alkalmazásának. Én magamon kisérleteztem, de a jövőben másoknak is szeretnék segíteni, mert a legtermészetesebb állapotunk az egészség, a nőnek meg az anyaság! Ha majd egyszer erre az útra szeretnél térni, hívj fel 20-466-6617, addig is lombikmami.cafeblog.hu Sok szeretettel, Ági

    VálaszTörlés
  3. Drága Nedria,

    köszi a blogod! :-) A híres K doki a K intézetből főnyeremény, én is az ő betege vagyok, és nagyon meg vagyok vele elégedve. Évek óta hallani, hogy el fog menni, de még mindig itt van - ez na tartson vissza az átjelentkezéstől!

    VálaszTörlés
  4. Kedves Zsófi!

    Örülök, ha segíthetek, ha mást nem, azt tényleg tök jól leírom, hogy hogyan nem érdemes csinálni. :) Remélem K dokink "csinál" Neked babát! És azt is, hogy nekem már nem kell hozzá átjelentkeznem. :)

    VálaszTörlés